موسسه خیریه بهنام دهش پور؛ کمک به بیماران سرطانی

سه نکته برای طراحی سایت حرفه ای

سالها از همه گیر شدن اینترنت در جهان میگذارد و خوشبختانه این رسانه در ایران هم در حال توسعه یافتن و همه گیر شدن است (اگر بگوییم تا امروز همه گیر نشده است.) اما در این بین آنچه هنوز چندان به جایگاه واقعی خود نرسیده است، طراحی سایت حرفه ای بر مبنای استانداردهای جهانی در میان فارسی زبانان است. چیزی که باعث می شود تا بازدهی اینترنت برای بیزینس ها آنقدر که باید باشد، نباشد.

در ادامه به چند نکته برای طراحی وب سایت حرفه ای و کارا اشاره خواهم نمود.

امکانات سایت

بدون شک یکی از مهمترین ویژگی های یک سایت حرفه ای، امکانات آن است. اما امکانات سایت به این معنی نیست که یک طراحی سایت حرفه ای باید تمام امکانات ممکن را در نظر بگیرد. منظور از امکانات صرفاً مواردی است که برای موضوع سایت نیاز است برای مثال امکان افزودن پست و مطلب جدید برای یک سایت شرکت توسط بازدیدکنندگان چیزی نیست که به هیچ وجه نیازی به آن احساس شود اما از طرف دیگر گزینه ای مثل سبد خرید برای یک سایت فروشگاهی از امکانات واجب است.

کلاً همخوانی امکانات سایت و زمینه کاری آن، یکی از نکات مهم در طراحی سایت حرفه ای است.

گرافیک و طراحی قالب سایت

همخوانی قالب و موضوع سایت نیز از دیگر نکاتی است که در طراحی سایت حرفه ای باید رعایت شود. برای مثال استفاده از رنگهایی مثل صورتی برای سایت یک شرکت ساختمانی یا مثلاً رنگ نقره ای برای سایت یک مهد کودک به هیچ وجه مناسب نیست.

نکته ای دیگر، در اجزاء سایت باید رعایت شود: استفاده از اجزائی با گوشه های تیز به هیچ وجه جذاب نبوده و قطعاً مورد استقبال چندانی قرار نخواهد گرفت. رعایت ریزه کاریهای این چنینی، بر ارزش سایت طراحی شده می افزاید. قالب سایت شما از مواردی است که حرفه ای بودن آن را به کاربران نشان می دهد.

نوع کد نویسی

کد نویسی وب سایت شما موردی است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. سایتهای بسیاری طراحی! شده اند که در آن تنها چیزی که میبینیم عکس است و عکس! در این مورد دو عیب بزرگ وجود دارد: ۱٫ عکس لود نشود (که به خاطر سرعتهای پایین امکان آن خیلی زیاد است)، سایت نمایش داده نخواهد شد! ۲٫ مطالب درون عکس توسط موتورهای جستجو قابل شناسایی نیستند و این باعث افت رتبه سایت شما در موتورهای جستجو خواهد شد.

کد نویسی حرفه ای نیاز به برنامه نویس حرفه ای هم دارد و تنها یک تیم حرفه ای برنامه نویسی سایت می تواند به طراحی سایت حرفه ای بپردازد نه کاربران معمولی اینترنت.

 

برای سفارش طراحی سایت حرفه ای مطابق استانداردهای جهانی و آنچه مد نظر شماست، روی لینک زیر کلیک کنید:

طراحی وب سایت حرفه ای

دیدگاه شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

اگر کسی به دیدگاه من پاسخ داد، از طریق ایمیل به من اطلاع دهید!