موسسه خیریه بهنام دهش پور؛ کمک به بیماران سرطانی

پایه های کسب درآمد اینترنتی

طبعاً شروع هر نوع بیزینسی اعم از آنلاین و آفلاین، یک سری پیش نیازها و در واقع پایه ها دارد. کسب و کارهای اینترنتی هم به عنوان نسل جدید بیزینس ها که سهولت راه اندازی یکی از بزرگ ترین مزایای آنهاست، از این قاعده مستثنی نیستند.

به عنوان فردی که به کسب درآمد اینترنتی مشغول است و این روش را راه رسیدن به رویاهای خود می داند، می بایست بیزینس خود را بر پایه هایی استوار کنید که هرگز بیم شکستن آن نرود.

به یاد داشته باشید: “مرتفع ترین ساختمانها، قوی ترین پی ها را دارند.

در این پست، هدف معرفی پایه های کسب درآمد از اینترنت است که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.

سایت یا بلاگ در حال آپدیت

مهمترین قضیه در یک بیزینس آنلاین و کسب و کار اینترنتی موفق، سایت یا بلاگی است با محتوای جدید و در حال آپدیت شدن. اما درباره سایت یا بلاگ نکاتی بسیار مهم وجود دارد که در زیر به آن اشاره میکنم:

  1. دومین: انتخاب دومین مناسب که معرف موضوع سایت شما باشد و البته کوتاه بوده و به خاطر سپای آن هم آسان باشد، یکی از موارد بسیار مهم است.
  2. هاست: هاستی که انتخاب می کنید شاید از نظر اهمیت هم ردیف آپدیت بودن بلاگ شما باشد! واضح است که وقتی هاستی که برگزیده اید فاقد کیفیت لازم (سرعت مناسب- آپتایم بالا- پشتیبانی قوی) باشد، در واقع شما در حال قطع کردن درختی قطور تنها با یک چاقوی میوه خوری هستید!
    توجه داشته باشید افرادی که سروری اجاره کرده و به فروش هاست مشغولند، بسیار زیادند. از آپتایم سرور و پشتیبانی آن اطمینان حاصل کنید. مطمئن شوید از اطلاعات شما روی هارد دیگری، بک آپ تهیه می شود تا اگر به هر دلیلی برای هارد سرور مشکلی پیش آمد یا کلاً سرور از دستس خارج شد، اطلاعات شما از دست نرود.
    به شدت تأکید می کنم از کار کردن با افرادی که صرفاً ادعای خدمات می کنند اما تعداد مصرف کنندگانشان بیشتر از ۱۰ نفر نیست، بر حذر باشید. اینگونه افراد خیلی ساده خود را نشان می دهند! به حرفهایشان دقت کنید… .
  3. آپدیت کردن: همان طور که عرض کردم، بحث آپدیت کردن از مهم ترین مسائلی است که یک بلاگ با آن روبرو است. اما این آپدیت کردن، افزودن محتوای جدید به بلاگ یا سایت، باید تحت شرایطی صورت گیرد:
    • هرگز کپی نکنید و برای بروز رسانی از مطالب سایر سایتها و بلاگها استفاده نکنید.
    • آپدیت را به طور منظم انجام دهید.
    • موضوع مطالب افزوده شده جدید رابا مطالب قبلی هماهنگ کنید. در واقع به هماهنگی موضوعی مطالب توجه داشته باشید.
    • بلاگ یا سایت شما می بایست منبعی نو از اطلاعات برای گوگل و کاربران اینترنت باشد.

تجاری سازی بلاگ یا سایت

فراموش نکردیم که هدف کسب درآمد از اینترنت است پس صرفاً ایجاد منبع اطلاعاتی کمکی به این هدف نخواهد کرد. باید بلاگ یا سایت مفید خود را تجاری کنیم تا بازدید کنندگان به عنوان علاقه مندان به موضوع سایت، برای ما درآمدزا باشند.

راههای زیادی برای تجاری کردن یک بلاگ وجود دارد که با جستجو در ۸۴edu.net می توانید با آنها آشنا شوید. فقط به یاد داشته باشید کاری نکنید که بازدید کننده در میان تبلیغات گم شود تا شما درآمد داشته باشید!

 

مطالعه و تحقیق

آپدیت کردن بلاگ قطعاً نیاز به اطلاعات در زمینه موضوع اصلی بلاگ دارد و این جز با مطالعه و تحقیق حاصل نمی شود. بخشی از تمرکز شما می بایست بر این مهم بوده و آن را جدی بگیرید. چرا که بدون محتوا هگز نخواهید توانست در بازار رقابت اینترنت دوام آورید.

مدیریت سایت یا بلاگ مبحث جدید است که طبعاً برای آشنایی با آن هم نیاز به مطالعه دارید. با این حساب یکی از ارکان اصلی راه اندازی کسب و کار اینترنتی همین مطالعه و تحقیق خواهد بود.

 

به هر حال به یاد داشته باشید که “سنگ اول گر نهد معمار کج / تا ثریا میرود دیوار کج

بازتاب های این مطلب

  1. چطور به کسب درآمد اینترنتی بپردازم؟ | كسب درآمد از اينترنت | کسب درآمد اینترنتی | بازاریابی اینترنتی - [...] نخستین گام در کسب درآمد، بهتر است ببینیم که پایه یک کسب و کار اینترنتی [...]

دیدگاه شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

اگر کسی به دیدگاه من پاسخ داد، از طریق ایمیل به من اطلاع دهید!