موسسه خیریه بهنام دهش پور؛ کمک به بیماران سرطانی

با چه هزینه ای می توان یک سایت داشت

تعرفه طراحی سایتسئوال بسیار جالب و در عین حال حیاتی برای شروع یک کسب و کار اینترنتی. همان طور که بارها در این بلاگ عنوان کرده ام، طراحی سایت یکی از بهترین تصمیمات برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما است. در این حالت در واقع به ایجاد پایگاهی برای بیزینس آنلاین خود می پردازید و این یعنی یک گام بسیار مهم در راستای پیشبرد و ارتقاء هر بیزینسی.

برای یافتن پاسخ این سئوال به موارد زیر توجه داشته باشید:

نوع سیستم مدیریت محتوای سایت

نوع CMS تأثیر مستقیم بر هزینه طراحی سایت خواهد داشت. اینکه از سیستم های مدیریت محتوای متن باز مانند وردپرس استفاده کنید یا سفارش برنامه نویسی یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی بدهید، تفاوت بسیاری در تعرفه طراحی سایت شما ایجاد خواهد کرد.

توصیه من به تمام عزیزانی که با من تماس می گیرند، استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس است چرا که محیط کاربری بسیار ساده ای دارد، همچنین قالبهای رایگان و تجاری بسیاری برای آن وجود دارد که تأثیر شگرفی بر هزینه تمام شده طراحی سایت شما خواهد داشت. حتی شاید با ۱۵۰ هزار تومان یا حتی ۱۰۰ هزار تومان (در صورتی که هزینه هاست و دومین را محاسبه نکنیم) بتوانید وب سایتی شکیل برای خود آماده نمایید.

قالب سایت

در این مورد کاملاً مشخص است که هرچه قالبی شکیل تر داشته باشید با امکانات بیشتر، طبیعتاً هزینه طراحی سایت شما بیشتر خواهد شد. اما نکته دیگر درباره قالب وب سایت شما که تأثیر زیادی بر قیمت طراحی سایت خواهد داشت، اختصاصی بودن آن است. طراحی قالبهای اختصاصی که ارزش فکر کردن داشته باشند، حداقل ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود. با این حساب یکی از فاکتورهای تعیین کننده در هزینه طراحی سایت، اختصاصی بودن یا نبودن قالب سایت است.

امکانات درخواستی در طراحی وب سایت

بسیاری از امکانات وجود دارند که شاید از طریق قالب سایت قابل پیاده سازی نباشند و یا به صورت پیش فرض در سیستم مدیریت محتوای سایت مثل وردپرس، جوملا یا دروپال پیش بینی نشده اند.

برای مثال امکان نمایش گالری عکس شاید در قالب مورد نظر شما وجود نداشته باشد و خب شاید سیستم مدیریت محتوای شما هم پلاگین یا کلاً بسته مکمل مناسبی برای این مورد به خود ندیده باشد. در این حالت، باز هم به هزینه طراحی سایت شما افزوده خواهد شد.

 

جمع بندی

اما برای جمع بندی مطالب اجازه بدهید خیلی ساده بگویم: هزینه طراحی سایت مورد نظر شما میتواند ۱۰۰ هزار تومان باشد و یا ۱۰۰ میلیون تومان. این شمایید که تعیین میکنید این هزینه چقدر باشد.

اما کلاً باید در نظر داشت که یک وب سایت معمولی با امکانت مکفی بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار تومان (بدون احتساب هزینه هاست و دومین) برای شما هزینه خواهد داشت.

آنچه که من بعد از مشاوره های بسیاری که در خدمت دوستان بودم، می توانم به شما بگویم این است که: با تعیین هزینه مبادرت به طراحی سایت نکنید؛ چرا که این کار تمرکز شما را از روی امکانات الزامی سایت برداشته و این باعث می شود استارت مناسبی برای بیزینس آنلاین خود نداشته باشید. توصیه من این است که تمام طرح خود را برای وب سایتتان روی کاغذ بیاورید و از شرکتهای مختلف طراحی سایت در این زمینه قیمت بگیرید تا مناسب ترین قیمت را برای امکانات مد نظر خود بیابید.

اینجا خود شما هستید که باید بین امکانات و جیب خود، تعادل ایجاد کنید!

 

برای سفارش طراحی سایت خود با کمترین هزینه ممکن میتوانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

اگر کسی به دیدگاه من پاسخ داد، از طریق ایمیل به من اطلاع دهید!