موسسه خیریه بهنام دهش پور؛ کمک به بیماران سرطانی

سیستم همکاری در فروش پایگان

پایگانپایگان، یکی دیگر از سیستم های همکاری در فروش فارسی است که طرفداران بسیاری نیز دارد و اگر از برخی موارد چشم پوشی کنیم، یکی از سیستم های حرفه ای وب فارسی به شمار می رود. تنوع محصولات این شرکت طوریر است که می توان گفت بهترین محصولات برای فروش اینترنتی در ایران را گرد هم آروده است! در ادامه با این سیستم و این شرکت آشنا خواهیم شد.

نحوه کار پایگان

پایگان در واقع فروشگاهی اینترنتی است که تعداد زیادی بازاریاب را به لطف محصولات محبوب خود جذب نموده و  مانند سایر سیستم های همکاری در فروش بر خرید پستی و پرداخت در زمان تحویل (Cash On Delivery) استوار است. خریدار وارد پرتال فروشگاهی پایگان شده و مبادرت به درج سفاش می کند. در لینک هر صفحه کدی وجود دارد که معرف بازاریاب است و هر خریدی که از طریق هر کد صورت میگیرد، برای بازاریاب پورسانتی به ارمغان خواهد آورد. برای مثال خرید ساعت ساعت سامورایی از طریق لینک http://forosh.biz/Detail.aspx?q=tala1329&s=17016 به این معنی است که بازاریاب کد ۱۷۰۱۶ معرف این مشتری است و پورسانت این فروش باید به حساب وی منظور گردد.

عضویت در پایگان برای کسب درآمد اینترنتی

پایگان یکی از سیستم های همکاری در فروش ایده آل علاقه مندان به کسب درآمد از طریق اینترنت است که عضویت آن هم رایگان بوده و می توانید از طریق این لینک مبادرت به عضویت نمایید. پس از عضویت و برای ورود به محیط کاربری خود، می توانید از این آدرس بهره بگیرید.

یکی دیگر از چیزهایی که پس از عضویت در پایگان باید به آن توجه کنید این است که می توانید با عضویت در پایگان به معرفی فروشنده پرداخته و با هر فروشی که از طریق بازاریابان معرفی شده شما انجام میگیرد، پورسانت دریافت نمایید. در واقع با این کار خواهید توانست برای خود درآمد مانده ایجاد کنید. برای این منظور از لینک زیر استفاده کنید و به جای عبارت کد اختصاصی شما، کد مخصوص به خود را که در صفحه نخست محیط کاربریتان خواهید دید، وارد کنید:

http://link24.ir/RegSubReseller.aspx?s=کد اختصاصی شما

آشنایی با محیط کاربری پایگان

در صفحه نخست محیط کاربری خود در پایگان، چند نکته مهم وجود دارد:

۱. تعداد ستاره های شما: که این ستاره ها بسته به سطح فعالیتتان در همان ماه به شما تعلق میگیرد. با کلیک روی علامت تعجب نارنجی در تمام قسمتهای پایگان، خواهید توانست اطلاعاتی درباه آن قسمت بدست آورید. در اینجا هم اطلاعات مربوط به نحوه تخصیص ستاره ها به اطلاع شما خواهد رسید.

۲. جدول محصولات تاپ امروز: این جدول پرفروش ترین محصولات هر روز را نمایش می دهد که می توان گفت بهترین انتخابها برای بازاریابی هستند.

۳. جدول جدیدترین محصولات: نمایش دهنده آخرین محصولات اضافه شده به پرتال فروشگاهی پایگان است.

۴. نمودار بازدید و فروش ۲۰ روز اخیر: در این نمودار تعداد بازدیدهای صورت گرفته از پرتال فروشگاهی پایگان از طریق لینکهای شما و نیز تعداد خریدهای انجام شده از طریق همان لینکها نمایش داده می شود. البته در بیست روز اخیر.

نحوه معرفی محصولات پایگان در سایت یا بلاگ

سایر بخشهای پایگان از طریق منوهای سمت راست قابل دستیابی هستند و نیازی به توضیح ندارند. اما درباره نحوه معرفی محصولات توضیحاتی چند نیاز است:

در منوهای سمت راست و در بخش کدهای تبلیغاتی انواع کدهای تبلیغاتی برای استفاده در سایت یا بلاگ را مشاهده میفرمایید که با کلیک روی هر بخش، توضیحات مربوط به آن نوع کد و نحوه استفاده از آن را خواهید دید. اما توصیه من برای معرفی محصولات این است که با کلیک بر بخش محصولات در سمت راست سپس انتخاب گزینه کل محصولات، جدول تمام محصولات پایگان را باز کنید. نام هر یک از محصولات به صفحه اختصاصی شما در پرتال فروشگاهی پایگان لینک شده است و خریدهای صورت گرفته از طریق این لینک برای شما منظور می گردد. توصیه میکنم از این لینکها در میان متون سایت یا بلاگ خود، متون مرتبط با محصول، استفاده کنید چرا که این روش هم در بهبود سرعت لود شدن سایت مؤثر است و هم به دلیل وجود در میان متن، شانس کلیک بسیار بالایی دارد.

دوستان بسیاری هم هستند که به شدت تمایل به استفاده از کد فروشگاه آماده دارند، این کد را در بخش کدهای تبلیغاتی ببینید و در صور ت تمایل شما هم از آن بهره ببرید.

 

نکات تکمیلی در خصوص پایگان

تنوع محصولات پایگان روز به روز بیشتر می شود و البته این تنوع در کنار پشتیبانی قوی آنها، کسب و کار اینترنتی موفقی را نوید می دهد. دوستانی که قصد راه اندازی سرویس خرید پستی را دارند، پایگان گزینه مناسبی برای آنها به شمار می رود چرا که دارای شرایط جالبی چون: ۱. معرفی به شعبه پستی در ۷روز. ۲. پرداخت ۲۰ الی ۸۰ درصد سفارشات در حال ارسال فروشگاههای معتبر. ۳. تسویه حساب ۴۸ ساعته با توزیع محصول. می باشد. جهت سفارش سرویس خرید پستی پایگان، اینجا کلیک کنید.

پایگان با نام ستاپ نیز شناخته می شود.

۱ دیدگاه

  1. با تشکر از معرفی دقیق شما لینک های موجود در مقاله Expire شده است در صورت تمایل جهت اصلاح می توانید از لینک زیر استفاده نمایید:

    http://bit.ly/YLaP4y

    پاسخ

دیدگاه شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

اگر کسی به دیدگاه من پاسخ داد، از طریق ایمیل به من اطلاع دهید!