موسسه خیریه بهنام دهش پور؛ کمک به بیماران سرطانی

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتیدر این مقاله، هدف معرفی بهترین طراحی سایت فروشگاه و ایده آل ترین نوع طراحی فروشگاه اینترنتی است. فروشگاههای اینترنتی برای کسب درآمد اینترنتی یکی از محبوب ترین و پربازده ترین روشها هستند.

فروشگاه ساز رایگان وردپرس

انتخاب فروشگاه ساز مهمترین بخش طراحی فروشگاه اینترنتی است. اگر به خاطر داشته باشید، وردپرس را بهترین فروشگاه ساز در میان فروشگاه سازهای در دسترس در زبان فارسی معرفی کرده بودم که در زیر به چند دلیل این انتخاب اشاره میکنم:

  • سیستم مدیریت محتوای وردپرس، ساختاری کاملاً بهینه دارد که از این جهت برای بازاریابی موتورهای جستجو بهترین گزینه به حساب می آید.
  • کار کردن با وردپرس به دلیل محیط کاربری بسیار روان و در عین حال حرفه ای، بسیار ساده است و با اندک آموزشی خواهید توانست با آن کار کنید.
  • قالب های متنوع برای این فروشگاه ساز وجود دارد همچنین طراحی قالب اختصاصی وردپرس هم در دسترس است.
  • انعطاف پذیری وردپرس در پیاده سازی انواع امکانات روی آن، دیگر دلیل من برای انتخاب این فروشگاه ساز است.

طراحی فروشگاه اینترنتی بهینه

بهینه سازی سایت فروشگاهی شما یکی از مهمترین کارها برای تبلیغات اینترنتی آن است. با بهینه سازی فروشگاه اینترنتی خود خواهید توانست به با پتانسیل ترین مشتریان آنلاین یعنی کسانی که در موتورهای جستجو به دنبال محصول یا سرویسی خاص می گردند، دست یابید.

 

اگر برای سایت فروشگاهی خود همه کار انجام دهید اعم از طراحی قالب بسیار شکیل، پیش بینی تمام امکانات برای تسویه حساب مشتری، عرضه بهترین کالاها و … اما بهینه سازی آن را فراموش کنید، درست مثل این است که برای مسابقه دو و میدانی حسابی تمرین کنید و بهترین لوازم مثلاً بهترین کفش را تهیه نموده اما در روز مسابقه از دویدن پرهیز بفرمایید!

برنامه نویسی سایت فروشگاهی

گاه شاید فروشگاه اینترنتی مد نظر شما نیاز به برنامه نویسی سیستم مدیریت محتوای اختصاصی داشته باشد. از این رو وجود یک تیم طراحی وب حرفه ای که طراحی سایت فروشگاه شما را بر مبنای تکنولوژی روز صنعت طراحی وب انجام دهد، ضروری است.

البته برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی، معمولاً نیازی به سیستم مدیریت محتوای اختصاصی نیست و می توان با استفاده از فروشگاه سازهای موجود هم به طراحی یک سایت فروشگاه موفق پرداخت.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به و دریافت مشاوره و یا سفارش طراحی به بخش سفارش طراحی سایت مراجعه نمایید.

۲ دیدگاه

  1. با سلام
    مطلب رو خوندم در تکمیلش خدمش شما عرض کنم وردپرس فروشگاه ساز نیست بلکه یک سیستم مدیریرت محتواست که با افزونه هایی که داره میشه براش قالب فروشگاهی هم طراحی کرد . اما ماهیتا برای ساخت وبلاگ ساخته شده نه فروشگاه ! درست مثل وبلاگ خود شما

    پاسخ
    • سلام
      البته اگر هدف پست را دقت میکردید، متوجه میشدید که میتوان نام فروشگاه ساز را هم بر آن نهاد اما در نهایت حق با شماست و وردپرس به خودی خود فروشگاه ساز نیست که یک سیستم مدیریت محتوا محسوب می شود.

      پاسخ

بازتاب های این مطلب

  1. دو اصل مهم در فروش اینترنتی | یک کارآفرین | کسب درآمد از اینترنت - [...] به شمار می رود از این رو، ورود به عرصه فروش اینترنتی و تأسیس فروشگاه اینترنتی، یکی از انتخابهای…
  2. اصول طراحی سایت فروشگاه اینترنتی | کسب درآمد از اینترنت - [...] طراحی فروشگاه اینترنتی [...]

دیدگاه شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

اگر کسی به دیدگاه من پاسخ داد، از طریق ایمیل به من اطلاع دهید!