موسسه خیریه بهنام دهش پور؛ کمک به بیماران سرطانی

۹ راه برای کسب درآمد اینترنتی از سایت-بخش اول

کسب درآمد از وب سایتقصد دارید از سایت یا وبلاگ خود کسب درآمد کنید اما چگونگی آن را نمی دانید؟ در این مقاله ۹ راهی که میتوان از طریق سایت یا وبلاگ به کسب درآمد پرداخت، آشنا خواهید شد. خوبی این روشها این است که اغلب برای شروع نیاز به هیچ سرمایه ای ندارند.

کسب درآمد از اینترنت یکی از بهترین روشهای کار در منزل به شمار می رود و شاید مهم ترین مزیت کسب و کارهای اینترنتی نسبت به سایر روشهای کار در خانه، این باشد که برای شروع بیزینس های آنلاین، سرمایه چندانی نیاز نیست و حتی اکثریت قریب به اتفاق آنها ۱۰۰% رایگان هستند. همین مسأله ی رایگان بودن است که کسب و کارهای اینترنتی را به یکی از محبوب ترین گزینه ها برای کار پاره وقت در منزل تبدیل کرده است.

داشتن بلاگی که به طور مرتب آپدیت می شود، به خودی خود پتانسیل درآمدی بالایی برای شما به ارمغان خواهد آورد اما از چه راههایی می توان از این درآمد بالقوه را بالفعل کرد؟ روشهای زیر، راههایی کاملاً تضمین شده برای کسب درآمد از اینترنت هستند که در طول زمان جواب خود را پس داده اند. می توانید روی آنها حساب کنید!

 

راههای کسب درآمد از طریق اینترنت و سایت

۱. از تبلیغات پرداخت در برابر کلیک استفاده کنید

 

این روش که یکی از ساده ترین روشها برای کسب درآمد از اینترنت است، بسیار ساده انجام می شود. تبلیغات شرکتهای تبلیغاتی را در بلاگ خود قرار می دهید و به ازای هر کلیکی که روی آنها می شود، مبلغی دریافت می کنید. معروف ترین در این دسته، گوگل ادسنس است که سالانه میلیاردها دلار بابت نمایش تبلیغات در سایتها و وبلاگهای گوناگون و به ازای هر کلیک روی آنها، پرداخت می کند. اما مشکل بزرگ در مورد ادسنس این است که ایران در لیست کشورهای مجاز به استفاده از آن جایی ندارد و برای کسب درآمد از طریق گوگل ادسنس، حتماً باید یک آدرس در یکی از کشورهای مورد تأیید گوگل داشته باشید تا از طریق آن، حساب ادسنس خود را فعال کنید.

شرکتهایی در داخل ایران وجود دارند که برای متقاضی حساب ادسنس فعال شده ایجاد می کنند و درآمد او را با کسر پورسانت به حساب بانکی اش در ایران واریز می کنند.

البته در این کلاس، نمونه های ایرانی هم بسیار زیادند: ۱. ادگاه. ۲. ادزسنتر۲۴. ۳. اوکسین ادز. ۴. anetwork

 




۲. تبلیغات پرداخت در ازای هر نمایش

در این روش که تا حدودی مشابه روش فوق (PPC: Pay Per Click) است، به ازای مثلاً هر هزار بار نمایش آگهی در سایتتان، مبلغی دریافت می کنید. این روش نسبت به پرداخت در برابر کلیک مناسبتر به نظر می آید چرا که برای کسب درآمد، نیازی به کلیک کردن از سوی بازدید کننده نیست و صرفاً با هر بار لود شدن آگهی پورسانتی برای شما نظور خواهد شد.

اما مشکل بزرگ در این مورد این است که میزان پرداخت بسیار پایین تر از پرداخت در برابر کلیک است. مثلاً به ازای هزار کلیک در روش پرداخت در برابر کلیک که بطور متوسط ۵ سنت پرداخت برای هر کلیک منظور شده است، ۵۰۰۰ سنت دریافت خواهید کرد که این مبلغ در قیاس با ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ سنت که معمولاً برای هر هزار بار نمایش پرداخت می گردد، بسیار بالاست.
۲. تبلیغات پرداخت در ازای هر نمایش

در این روش که تا حدودی مشابه روش فوق (PPC: Pay Per Click) است، به ازای مثلاً هر هزار بار نمایش آگهی در سایتتان، مبلغی دریافت می کنید. این روش نسبت به پرداخت در برابر کلیک مناسبتر به نظر می آید چرا که برای کسب درآمد، نیازی به کلیک کردن از سوی بازدید کننده نیست و صرفاً با هر بار لود شدن آگهی پورسانتی برای شما منظور خواهد شد.

اما مشکل بزرگ در این مورد این است که میزان پرداخت بسیار پایین تر از پرداخت در برابر کلیک است. مثلاً به ازای هزار کلیک در روش پرداخت در برابر کلیک که بطور متوسط ۵سنت پرداخت برای هر کلیک منظور شده است، ۵۰۰۰ سنت دریافت خواهید کرد که این مبلغ در قیاس با ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ سنت که معمولاً برای هر هزار بار نمایش پرداخت می گردد، بسیار بالاست.

 

قسمت دوم همین مقاله به معرفی سایر روشها می پردازد.

بازتاب های این مطلب

  1. راه اندازی کسب و کار اینترنتی در ایران-بخش سوم | كسب درآمد از اينترنت | کسب درآمد اینترنتی | بازاریابی اینترنتی - [...] نکته قابل ذکر در این زمینه این است که روشهای کسب درآمد از سایت، بسیار متنوع بوده و نمی…

دیدگاه شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

اگر کسی به دیدگاه من پاسخ داد، از طریق ایمیل به من اطلاع دهید!