موسسه خیریه بهنام دهش پور؛ کمک به بیماران سرطانی

۵ رمز موفقیت در همکاری در فروش

موفقیت در همکاری در فروشهمکاری در فروش یا affiliate marketing یکی از پرطرفدارترین کسب و کار های اینترنتی به شمار می رود. دلیل اصلی این مهم را هم باید در سوددهی بالا و شروع بی دردسر همکاری در فروش جست، شروعی بدون نیاز به سرمایه اولیه و همچنین بدون نیاز به دانش فنی خاص. در این مقاله با ۵ راز موفقیت در همکاری در فروش آشنا خواهیم شد.

برای کسب درآمد باید قانون آن را بشناسید

به نظر شما وقتی یک نفر تازه می خواهد یک بازی را شروع کند، مثلاً شطرنج، اولین چیزی که نیاز دارد چیست؟ حق با شماست: قانون بازی. با کمال تأسف همه روزه شاهد ورود تازه کاران بسیاری به صنعت همکاری در فروش هستیم بدون اینکه حتی بدانند همکاری در فروش چیست و چطور کار میکند. تمام آنچه از این تازه کاران می بینیم، راه اندازی یک وبلاگ از طریق سرویسهای رایگان بلاگ دهی و کپی کردن یک سری مطلب تکراری از سایتهای پرطرفدار است و در نهایت قراردادن بنرها و کدهای تبلیغاتی چند سیستم همکاری در فروش مثل ایران مارکت سنتر، پایگان، فروتل و … . و البته همانطور که تا به حال بارها گفته ام، آنها می آیند تا رویای یک شبه میلیاردر شدن را محقق کنند! چیزی که خودشان مطمئنند در دنیای واقعی به وقوع نخواهد پیوست به همین دلیل آن را در دنیای مجازی می جویند.

 

در واقع تمام آنچه این تازه کاران و تازه واردان به دنیای بیزینس همکاری در فروش نیاز دارند این است که با تعدادی از حرفه ای های صنعت و کسانی که تا به حال این کار را انجام داده اند و نتیجه گرفته اند، مشورت کرده و از روشهای آنان استفاده کنند. همیشه به یاد داشته باشید که هیچ راهی برای یک شبه ثروتمند شدن وجود ندارد و بهتر است پروسه اکتشافات خود برای راههای جادویی ثروتمند شدن را فراموش و متوقف کنید!

۱. ذهنیت درست = درآمد مطلوب

فکر می کنید رمز موفقیت بزرگان صنعت همکاری در فروش چیست؟ داشتن وب سایتهای بزرگ و با بازدیدهای صدها هزار نفری در روز و یا حرفه ای شدن در بازاریابی اینترنتی؟ نه.

رمز موفقیت این ها نیست، رمز موفقیت بزرگان affiliate marketing را باید در طرز فکر آنها جست: آنها از همان لحظه شروع کسب و کار اینترنتی خود به عنوان یک همکار فروش (affiliate marketer)، این کار را به عنوان یک بیزینس جدی گرفتند و باور کردند که پیشرفت بیزینس نیاز به تخصیص زمان و صبر دارد. باور کردند که باید مهارتهایی را بیاموزند و هر مهارتی را آموختنی دیدند. پس اگر آنها توانستند بیاموزند و موفق شوند، پس شما هم می توانیم… .

۲. اهداف قابل دستیابی محرک بیزینس آنلاین شما

قبل از اینکه توضیح بدهم، به این جمله دقت کنید: بدون هدف، نمی دانید به کجا شلیک کنید و بدون شلیک نخواهید توانست به هدف بزنید. دقیقاً به همین دلیل است که باید اهداف خود را بنویسید. باید بدانید که می خواهید به چه سمتی حرکت کنید. انسان بدون هدف درست مثل کشتی است که سکان ندارد! به هر سمتی می تواند برود.

اما منظور از نوشتن اهداف قابل دستیابی چیست؟ بزرگی دنیای فرد به وسعت خیال اوست اما منظور این نیست که شما انتظار داشته باشید در هفته ها و ماه های اول کاری خود، درآمدهای میلیونی داشته باشید و آن را بنویسید و با خود بگویید که به آن می رسم! برای شروع اهدافی کوچک و قابل دستیابی بنویسید مثلاً رسیدن به ۱۵۰۰۰۰ تومان در ماه اول و روی آن تمرکز و کار کنید. با این روش اعتماد به نفس و انگیزه بالایی برای ادامه مسیر خواهید داشت.

۳. روشهای تست شده برای موفقیت کسب و کار اینترنتی

یکی از بزرگترین مزایای کسب و کارهای اینترنتی مثل اکثر بیزینس های دیگر این است که خودتان خواهید توانست روش کار خود را تعیین کنید. بله آزادی در انتخاب روش کار. اما یک نکته: به نظر شما اینکه انواع روشها را تست کنید تا ببینید کدام یک شما را به موفقیت می رساند بهتر است یا استفاده از روشهایی که پیش از این توسط بزرگان صنعت، تست شده اند و ثابت شده است که موفقیت آمیز هستند؟ مسلماً هر عقل سلیمی حکم می کند که بهتر است از روشهای تست شده استفاده کنیم تا در زمان و انرژی خود صرفه جویی کرده و از اتلاف آن جلوگیری به عمل آوریم.

یک پروسه ثابت شده: ۱. بخشی از جامعه را در نظر بگیرید. ۲. مشکلاتی که دارند را به دقت بررسی کنید. ۳. با توجه به مسأله ای که یافته اید، چیزی به رایگان ارائه دهید که ارزش داشته باشد و با این روش اطلاعات افراد مخصوصاً نام و ایمیل آنها را جمع آوری کنید. ۴. محصولات و  خدمات سیستم همکاری در فروشی را بیابید که با این جامعه هدف همخوانی داشته و آنها را به ایمیل این افراد ارسال کرده و معرفی نمایید.

 

۴. آموزش کسب درآمد از اینترنت از طریق مربیان را جدی بگیرید

این کار، بهترین روش برای موفقیت در هر زمینه ای در زندگی است. چرا که آنها جایی هستند که شما می خواهید به آن برسید، با این حساب می دانند که باید چکار بکنید و از چه کارهایی بر حذر باشید، چگونه از تله های مسیر دوری گزینید و … . مربیان همیشه آماده اند تا در صورت دیدن علاقه در شما، داستان موفقیت خود را برای شما بازگو نمایند. البته مطمئناً همیشه امکان دسترسی و مکالمه مستقیم وجود ندارد پس می توانید از فرومهای مربوط کمک بگیرید و با افرادی با چنین ذهنیتهایی صحبت کنید.

 

۵. برای کسب درآمد صبور باشید

کار نکردن یعنی کسب و کار و بیزینس شما تعطیل است و این یعنی پول و درآمدی در کار نیست! ۴ رازی که تا به حال فرا گرفته اید فقط در صورتی به شما کمک خواهند کرد که آنها را پیاده کنید، بدون عمل هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. و سخت ترین قسمت برای بیشتر افراد همین وارد عمل شدن است. حتی اگر جز دسته ای نباشید که به دنبال “مفت پولدار شدن” هستند، احتمالاً از مرتکب اشتباه شدن هراس دارید و این شما را از عمل باز می دارد. کارها را به قسمتهای کوچک تقسیم کنید و هر قسمت را جداگانه انجام دهید، از اشتباهاتتان درس بگیرید و به یاد داشته باشید که اگر پایدار باشید، دیر یا زود، به جایی که باید باشید، می رسید.

در مسیر موفقیت جایی برای تنبلی نیست. مسیر پیشرفت خود را با لذت بردن از مهارتهای جدید، جذاب کنید و به یاد داشته باشید که همیشه روشهای جدیدی برای فراگیری وجود دارد. البته برای موفقیت در همکای در فروش نیازی به فراگیری تمام آنها نیست که در هر زمان یکی از آنها را به کار بسته و در آن حرفه ای شوید سپس به سراغ روش بعدی بروید. بیشترین و بهترین تلاش را به کار ببندید و موفقیت خواهد آمد.

۲ دیدگاه

  1. مطلب بسیار مفیدی بود تشکر میکنم بخاطر وقتی که در این زمینه گذاشتید.
    من یک سوال تخصصی داشتم من درمورد آموزش زبان کار میکنم اما با وبلاگ چطور باید ایمیل بازدید کنندگانم را دریافت کنم . اگر راهنمایی کنید ممنون میشم.

    پاسخ
    • سلام
      خواهش میکنم
      برای جمع آوری ایمیل بازدیدکنندگان، میتونید از ابزارهایی مثل mailchimp.com، aweber.com، getresponse.com، روش معروف گروه یاهو و یا گوگل و ابزار خبرنامه وبگذر استفاده کنید.
      اما برای ترغیب افراد به عضویت در خبرنامه میتونید از روشهایی مثل: ۱. هدیه دادن یک کتاب الکترونیک. ۲. برگذاری قرعه کشی بین اعضاء خبرنامه. ۳. آموزش دوره ای دادن به اعضاء و … بهره بگیرید.

      موفق باشید.

      پاسخ

دیدگاه شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

اگر کسی به دیدگاه من پاسخ داد، از طریق ایمیل به من اطلاع دهید!