موسسه خیریه بهنام دهش پور؛ کمک به بیماران سرطانی

چیستی FFA و نقش آن در بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتیپیرو آموزش روشهای معمول بازاریابی اینترنتی به FFA می ررسیم. دراین مقاله با FFA آشنا می شویم و همچنین در خواهیم یافت که اهمیت آْن در استراتژی بازاریابی اینترنتی ما چیست.

FFA مخفف جمله “Free For All” به معنی رایگان برای همه می باشد و منظور این است که همه میتوانند اینجا رایگان مطلب اضافه بکنند. صفحات FFA صفحاتی هستند که میتوانید یک لینک با توضیح مختصری در آنها قرار دهید بدون اینکه مجبور باشید مبلغی بابت تبلیغات بپردازید. وقتی مطلبی را بر روی این سایت ها می گذارید ایمیلی از مدیریت سایت دریافت میکنید که تایید میکند لینک شما بر روی این سایت قرار گرفته و به احتمال زیاد یک تبلیغ هم در آن قرار دارد.

اینکه شخصا لینک سایت خود را به این سایت ها ارسال کنید استفاده مؤثری از زمان نیست. معمولا این سایت ها به ندرت توسط کسی بازدید می شوند. به علاوه معمولا سایت های FFA تعداد مطالب مشخصی دارند که نمایش داده می شود. برای اینکه لینک های جدید بر روی سایت قرار بگیرند لینک های قدیمی حذف می شوند. در برخی موارد این فرآیند فقط چند دقیقه یا ساعت طول می کشد، در نتیجه لینک شما به اندازه کافی روی سایت باقی نمی ماند تا برای شما نفعی داشته باشد.

خدماتی به نام خدمات ثبت نام صفحات FFA وجود دارد که لینک شما را همزمان به هزاران سایت FFA ارسال می کند. این باعث می شود این کار مؤثرتر شود، اما حتی با این کار این روش یک روش صد در صد موثر برای بالا بردن سایت شما نیست. اگر خواستید از یکی از این خدمات استفاده کنید حتما یک ایمیل جداگانه درست کنید تا از آن برای ثبت نام در این سرویس بهره ببرید. به محض اینکه از یکی از این سرویس ها استفاده کنید هزاران ایمیل تایید از هزاران سایت FFA دریافت می کنید. این باعث مسدود شدن ایمیل شما میشود. پس وقتی در این گونه سرویس ها ثبت نام میکنید از ایمیل هر روزه خود استفاده نکنید.

یک راه مؤثر در استفاده از سایت های FFA میزبانی کردن یکی از این سایت ها می باشد. وقتی یک سایت FFA میزبانی می کنید باید تمام ایمیل های تأییدیه را بفرستید- البته با تبلیغ خودتان در آن! خدماتی در اینترنت وجود دارند که همه به شما اجازه می دهند بر روی سرور آنها، رایگان یا با یک مبلغ اندک، یک FFA را میزبانی کنید. همچنین خدمات autoresponder (پاسخگوی خودکار ایمیل) وجود دارند، رایگان یا با هزینه اندک، که میتوانید به سایت FFA خود متصل نمایید تا ایمیل های تأییدیه را ارسال نماید.

دیدگاه شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

اگر کسی به دیدگاه من پاسخ داد، از طریق ایمیل به من اطلاع دهید!