موسسه خیریه بهنام دهش پور؛ کمک به بیماران سرطانی

کسب درآمد از اینترنت چه چیزی نیست؟

خط قرمزهای کسب درآمد از اینترنتبا گشت و گذار در بلاگ یک کارآفرین | کسب درآمد از اینترنت، می توانید اطلاعات بسیاری درباره کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد اینترنتی بدست بیاورید که در تمام آنها سعی شده است به طور کامل این مقوله توضیح داده شود. اما آنچه درباره آن هیچ صحبتی نشده، خط قرمزهای کسب درآمد اینترنتی است که در این مقاله میخواهیم به بعضی از آنها اشاره کنیم؛ ببینیم کسب درآمد از اینترنت چه چیزهایی نیست:

راه یک شبه پول دار شدن

بله، بر خلاف تصور بسیاری از دوستان، کسب درآمد از اینترنت راهی نیست که شما را یک شبه ثروتمند کند و به آرزوهایتان برساند. کسب درآمد اینترنتی نیاز به صبر دارد و ساختن یک کسب و کار اینترنتی موفق تلاش می طلبد و این تلاش زمان نیاز دارد.

 

راه آسان پول دار شدن

بله، قرار نیست به آسانی و بدون زحمت ثروتمند شوید. دوستان زیادی تماس می گیرند و یکی از دلایل انتخاب اینترنت برای کسب درآمد را آسان ثروتمند شدن معرفی میکنند. باز هم تکرار میکنم اراده و تلاش عنصر جدایی ناپذیر کسب درآمد اینترنتی به شمار می ورد.

 

نیازی به تخصص ندارید

تصور خانمان برانداز عدم نیاز به تخصص برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی چیزی است که سرمایه های زیادی را در این صنعت بر باد می دهد. متأسفانه دوستان زیادی با مطرح کردن این ادعا که تخصص لازم نیست، باعث بدنامی کسب و کارهای اینترنتی شده اند. فراموش نکنید که برای راه اندازی یک بیزینس آنلاین موفق، آشنایی با تکنیکهای بازاریابی اینترنتی ضرورتی اجتناب ناپذیر است اما خبر خوش این است که بدست آوردن این تخصص عموماً نیازی به هزینه کردن ندارد و کافی است کمی در همین بلاگ به جستجو بپردازید.

 

نیاز به سرمایه ندارید

حقیقت این است که شاید برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی نیازی به سرمایه های کلان نباشد اما حداقل سرمایه برای طراحی یک وب سایت و یا یک وبلاگ قطعاً نیاز است و اگر نخواهید این هزینه را هم تخصیص دهید، بهتر است قید این بیزینس را بزنید. دقت کنید من فقط برای طراحی وب سایت یا بلاگ از هزینه نام بردم اما اگر بتوانید روی تبلیغات اینترنتی هم هزینه منطقی صرف کنید، به سرعت نتیجه گیری خود خواهید افزود.

 

راه درآمدهای میلیونی

این مورد یکی از بدترین موضوعاتی است که میتوان در بیزینس های آنلاین روی آن مانور داد! کسب و کارهای اینترنتی راه رسیدن به درآمدهای میلیونی هستند اما: در صورتی که بهترین باشید. نباید به بیزینس های آنلاین به چشم روشهای کسب درآمدهای میلیونی نگاه کرد که این نوع بینش باعث بالا رفتن غیر منطقی انتظارات از بیزینس های آنلاین می شود. به یاد داشته باشید که کسب درآمد از اینترنت هم به مانند هر کار دیگری است و می تواند بسته به تلاش و دانش و اراده شما، بازدهی داشته باشد.

 

موارد فوق را تیتروار عرض کردم تا شاید گوشه ای از ابهامات بیشمار درباره کسب درآمد از طریق اینترنت در ایران را برطرف نماید.

 

۱ دیدگاه

دیدگاه شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

اگر کسی به دیدگاه من پاسخ داد، از طریق ایمیل به من اطلاع دهید!