موسسه خیریه بهنام دهش پور؛ کمک به بیماران سرطانی

فروشگاه اینترنتی در ۳ روز

طراحی فروشگاه اینترنتیرویای کسب درآمد از اینترنت و داشتن درآمد اینترنتی، هر روز دست یافتنی تر می شود. در این پست می خواهیم فرا بگیریم چطور ظرف مدت ۳ روز، بله درست است: فقط ۳ روز، کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنیم. کسب و کاری که تنها وظیفه ما در آن تبلیغ کردن است و سایر کارها مانند بسته بندی، ارسال و تسویه حساب با مشتری بر عهده شرکت است. هفته ای یک بار هم با ما تسویه حساب خواهد شد!!

تنها با خرید یک دومین، صاحب فروشگاهی با حدود ۱۰۰،۰۰۰ محصول مختلف شوید!

 

در این روش، به عنوان همکار سیستم همکاری در فروش ایران مارکت سنتر، محصولات بسیار متنوع آن را به فروش رسانده و پورسانت این فروش ها (که بعضاً به ۸۰% قیمت محصول هم می رسد) را دریافت می کنیم.

 

روش انجام کار

برای راه اندازی این فروشگاه اینترنتی خارق العاده که با سرویس خرید پستی و پرداخت در زمان تحویل در اختیار شما قرار میگیرد، باید مراحل زیر را طی کنید که مجموعاً چیزی حدود ۳ روز زمان می برد تا فروشگاه آنلاینی با ۱۰۰،۰۰۰ محصول مختلف داشته باشید:

  1. نخستین کار شما خرید دومین است. دومین خود را از جاهای مختلفی می توانید بخرید برای مثال از برتینا.
    • دامنه (دومین): همان آدرسی است که با تایپ آن در نوار آدرس مرورگرتان، سایتتان باز خواهد شد. مثلاً با تایپ ۸۴edu.net همین سایت باز میشود. یعنی در عبارت www.84edu.net، نام ۸۴edu و پسوند net. خواهد بود.
    • نکاتی پیرامون انتخاب نام دامنه: ۱. کوتاه باشد. ۲. به خاطر سپردن آن آسان باشد. ۳. بهتر است از نام های مشابه سایتهای بزرگ استفاده نشود چرا که باعث گیج شدن بازدید کننده می شود و به خاطر سپاری آن را دشوار می کند.

    در مسیر ثبت دامنه در سایر ثبت کننده های دومین، DNS های دامنه را روی موارد زیر تنظیم کنید:

    ns1.shoperpost.com
    ns2.shoperpost.com

  2. جهت عضویت در سیستم همکاری در فروش عظیم ایران مارکت سنتر، روی لینک زیر کلیک کنید:
    عضویت

    پس از عضویت در این سیستم، وارد بخش کاربری خود شده (از طریق وارد کردن ایمیل و رمز عبور خود در کادر سوم سمت چپ در سایت iranmc.org) سپس به بخش تنظیمات بروید (از طریق منوی بالای صفحه بخش کاربری خود) و روی قسمت “پارک دامین تبلیغاتی” کلیک کنید. در پایین صفحه درون کادر، نام دومین خود به همراه پسوند را نوشته و کلید ثبت را کلیک کنید.

  3. ثبت دامنه به نام شما و پارک شدن آن حدود ۲ تا ۳ روز زمان می برد. بعد از این مدت، شما سایتی خواهید داشت که در آن حدود ۱۰۰،۰۰۰ نوع محصول مختلف برای فروش وجود دارد. از اینجا به بعد فقط باید تبلیغ کنید. فقط این سایت را تبلیغ کنید و کسب درآمد نمایید.

 

 

 

روش های متنوع تبلیغات اینترنتی

راههای بیشماری برای تبلیغ سایت و محصولات خود دارید که در ادامه چند نمونه آن را ذکر می کنم:

  1. تبلیغ از طریق سایت یا وبلاگی دیگر: منظور این است که تبلیغات را از طریق سایت دیگری که متعلق به خود شماست، انجام دهید. این سایت را می توانید بر اساس آنچه در مقالات بخش کار در منزل | درآمد اینترنتی تحت نام “راه اندازی کسب و کار اینترنتی در ایران” نوشته ام، آماده سازی کنید. یعنی سایتی در زمینه دلخواهتان با مطالب باارزش و اصلی. با این حساب می توانید بازدیدکنندگان را به سایت خود جذب کنید. حالا دو راه پیش پای شما قرار دارد: یکی اینکه سایت فروشگاهی خود را از طریق لینک و بنرهای مختلف تبلیغ کنید و دیگر اینکه محصولات مرتبط با موضوع سایت دوم خود را از سایت فروشگاهیتان برگزیده و لینک آنها را در میان مطالب قرار دهید. البته پیشنهاد میکنم از هر دو این روشها به صورت تؤامان استفاده کنید یعنی از راه سوم!
  2. تبلیغات در سایتهای دیگران: می توانید بنر یا لینک خود را در سایتهای دیگر قرار دهید. شاید مجبور شوید برای این کار پول پرداخت کنید. البته می توانید به جای پول، مقاله ای درباره موضوع سایت مورد نظرتان بنویسید و آن را به شرط درج لینکتان در میانه اش، به مدیر سایت بدهید.
  3. تبلیغات در سایتهای پرداخت در برابر کلیک: این هم روش مناسبی به نظر می آید هرچند که هزینه بر است. نمونه های فارسی این سایتها هم وجود دارند و البته نمونه های غیرفارسی. (در مورد نمونه های انگلیسی دقت داشته باشید که محدوده جغرافیایی برای آگهی خود را ایران انتخاب کنید تا تنها بازدیدکنندگان ایرانی بتوانند آگهی شما را ببینند.)
  4. تبلیغات گوگل ادوردز: شاید که نه، مطمئناً یکی از بهترین انتخابهاست. در این سرویس تبلیغاتی گوگل، می توانید انتخاب کنید که تبلیغ شما برای جستجوی چه کلمات کلیدی و چه ip هایی (یعنی چه کشورهایی) نمایش داده شود. در این حالت وقتی کاربر کلمه ای خاص را جستجو می کند، آگهی هایی که آن کلمه را برگزیده باشند، در کنار یا بالای صفحات نتایج جستجو (SERPs) نمایش داده خواهند شد. این کار را شرکتهای بسیاری برای شما انجام می دهند که می توانید از طریق جستجو در گوگل، آنها را بیابید.
  5. جوامع مجازی و فروم ها: در جوامع مجازی با افراد آشنا شوید و سایت خود را به آنها معرفی کنید. دقت کنید معرفی باید در زمان مناسب صورت گیرد نه به محض آشنایی!
    همچنین در فروم ها می توانید در بحثهایی که دوست دارید شرکت کنید، همچنین در بحثهایی که محصولی در فروشگاه درباره آن وجود دارد، سپس لینک صفحه محصول را (با رعایت قوانین فروم) ارائه دهید. البته می توانید (باز هم با رعایت قوانین فروم) آدرس سایت خود را در امضایتان در فروم ها قرار دهید.
  6. ایمیل مارکتینگ: ارسال ایمیلهای تبلیغاتی؛ البته به هیچ وجه منظور من ارسال اسپم نیست. ایمیل مارکتینگ یعنی ارسال ایمیل برای افرادی که تمایل خود را به دریافت چنین ایمیلهایی اعلام کرده اند. مثلاً افرادی که در خبرنامه یکی از سایتهای شما عضو شده اند، می توانند گزینه مناسبی برای دریافت ایمیلهای تبلیغاتی شما باشند. دقت داشته باشید که ارسال ایمیلهای تبلیغاتی ناخواسته فقط باعث آزار دریافت کننده شده و می تواند زمینه نارضایتی وی از سایت شما را فراهم سازد. پس به سراغ شرکتهای مدعی ایمیل مارکتینگ و نرم افزارهای جمع آوری ایمیل نروید.همیشه به یاد داشته باشید که هیچکس آدرسایمیل خود را نساخته است تا از سایرین ایمیل تبلیغاتی دریافت کند! پس با این کار زمینه نارضایتی وی و بدنام شدن فروشگاه و سایت خود را فراهم نیاورید.
  7. تبلیغات سنتی: چه روشهایی به ذهنتان می رسد؟ حتماً تبلیغات تلویزیونی وسط دو نیمه فینال جام باشگاههای اروپا!! نه بابا، این همه ولخرجی اصلاً لزومی نداره! یا حداقل برای شروع نیازی به این همه ولخرجی ندارید! با روشهای معمولی مثل چاپ و توزیع تراکت میتونید شروع کنید. البته این کار را بهتر است از مناطقی که می دانید بیشتر از کامپیوتر و اینترنت استفاده می کنند، شروع کنید. در این تراکتها می توانید کل محصولات فروشگاه یا دسته ای از آنها را معرفی کنید یا حتی یکی از محصولات را.برای خود کارت ویزیت طراحی کنید و آن را به افراد بدهید. کارت ویزیتتان باید حاوی آدرس سایتتان باشد.پوستر طراحی کنید و آن را در کافی نت ها، فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی، فروشگاههای کامپیوتر و کلاً اماکن مرتبط با محصولات سایت نصب کنید.هدایای تبلیغاتی مثل خودکار، سررسید، دفترچه تلفن و … هم انتخابهای جالبی به شمار می روند.ارزانترین وسیله ی پرکاربرد در بین کاربران کامپیوتر چیست؟ پد موس. همان صفحاتی که زیر موس خود قرار می دهید تا راحت تر کار کند و ضربه نخورد. می توانید روی آنها تبلیغ کرده و به رایگان به کاربران کامپیوتر بدهید.آگهی در مطبوعات فراموش نشود، مثلاً در روزنامه یا پیکهای تبلیغاتی محلی و … .سی دی کاتالوگ. طراحی و توزیع سی دی های تبلیغاتی هم یکی دیگر از راههای مؤثر است. البته CD، چون می توان در آن لینک به سایت هم قرار داد، می تواند یکی از مؤثرترین ابزارهای تبلیغاتی باشد.

زمان مورد نیاز برای اختصاص به این کار

همانطور که حتماً تا اینجا متوجه شدید، کاری که قرار است انجام دهیم، نیازی به تخصیص زمان زیاد ندارد که با حداقل زمان هم می توان آن را انجام داد و نتیجه ی قابل قبولی گرفت. در این کسب و کار اینترنتی و کلاً راههای کسب درآمد از اینترنت، آنچه که تضمین کننده موفقیت است روش است نه کار سخت و زیاد. البته همیشه به کار بردن بهترین روشها، به معنی موفقیت نیست که باید این روشها را به بهترین شکل پیاده سازی کرد.

 

پس سعی کنید تا می توانید روشهای مختلف را فرا گرفته و تمرکز خود را بر اجرای صحیح این روشها بگذارید. مطمئن باشید با روزی دو تا سه ساعت هم می توانید پول درآورید. پس کاملاً واضح است که می توانید این کار را در ساعات خالی و اوقات فراغتتان و به عنوان شغل دوم انجام دهید آن هم بدون نیاز به هیچ سرمایه خاصی. یک کار پاره وقت استثنایی برای عزیزانی که به دنبال کار پاره وقت و کار در منزل هستند.

 

میزان درآمد از این روش

مسلماً همه در قبال زمان و انرژی که به یک کار اختصاص می دهیم، انتظار درآمد داریم. این کار اینترنتی هم از این گزینه مستثنی نیست. وقتی می گذاریم و کارهایی برای تبلیغ سایت فروشگاهی خود و محصولات مختلف آن انجام می دهیم. اما پاسخ این سئوال اساسی که در قبال انجام این کارها، باید انتظار چه مقدار درآمد داشته باشیم: مسلماً در هیچ کسب و کار و بیزینسی نمی توان گفت که قطعاً در پایان هر ماه، مقداری خاص مثلاً ۷۰۰ هزار تومان، درآمد خواهیم داشت اما همواره می توان متوسط درآمدی ارائه کرد. اینجا و در کسب و کار همکاری در فروش از طریق فروشگاه اینترنتی آماده خود، می توان متوسط درآمدی ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی در صورت انجام صحیح روشها انتظار داشت. با توجه به تنوع بالای محصولات، نیز استفاده از روشهای تبلیغاتی مؤثر که در بالا ذکر شد؛ رسیدن به چنین درآمدی و حتی درآمدهای بالاتر به هیچ وجه عجیب نیست.

 

 

پس هر چه سریعتر نسبت به ثبت دومین و عضویت در سیستم تبلیغاتی ایران مارکت سنتر اقدام نمایید.

به یاد داشته باشید عزیزانی که از طریق این سایت در این سیستم ثبت نام نموده و شروع به کار نمایند، از پشتیبانی همه جانبه ۸۴edu.net بهره مند خواهند شد.

 

۸ دیدگاه

  1. سلام
    مطلب خوبی بود مثل سایر مطالب
    فقط جناب مهندس زاده دلیلتون و پشتیبانی همه جانبتون از کاربرانی که در مارکت سنتر فعالیت فروشگاهی داشته باشن چی هست؟
    راستی شما id یاهو دارین نیاز به راهنماییتون دارم
    تشکر

    پاسخ
    • سلام
      خواهش میکنم هرچند مدتهاست همکاری ندارم با ایران مارکت سنتر.
      سابق بر این که فعال بودم، از دوستان پشتیبانی میکردم برای موفقیتشون که منجر به موفقیت من هم میشد چه مستقیم چه غیر مستقیم یعنی یک سیستم برد-برد وجود داشت… .

      سئوالی دارید از بخش مشاوره استفاده کنید.
      در خدمتتون هستم.
      موفق باشید.

      پاسخ
  2. سلام یک جیز میگم ناراحت نشو چرا اینقدر غرور دارید

    پاسخ
    • سلام
      خواهش میکنم
      از کجا به این نتیجه رسیدید؟!!
      البته اگر منظورتون از غرور اینه که از همه چیزم بزنم و تمام وقتم رو به پاسخگویی به سئوالات بقیه تخصیص بدم که خب بحثی نیست و من خیلی مغرورم اما اگر چیز دیگری هست که باعث شده به این نتیجه برسید، ممنون میشم بفرمایید.
      موفق باشید

      پاسخ
  3. سلام ممنون از سایتتون منم تو فکر کسب درامد هستم اما نمیدونم از کجا شروع کنم

    پاسخ
    • سادست
      کافیه از بخش تماس با من استفاده کنید تا در خدمت باشم و در حد توان راهنماییتون کنم.

      پاسخ
  4. استاد چقدر شما روشن فکر میکنی و به فکر این هستی که این جوانا سرگردون تو وب یک بیزینیسی شروع کننن — سپاس

    پاسخ
    • البته که استاد نیستم
      اما اینکه ببینم هم سن و سالهام به جای اتلاف وقتشون دارن کاری انجام میدن که میتونه برای خودشون و اطرافیانشون مفید باشه, برام خیلی مهمه. هرچند که اکثر دوستان تنبلی رو انتخاب میکنن و تلاش رو میسپارن به خواب شب!

      پاسخ

دیدگاه شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

اگر کسی به دیدگاه من پاسخ داد، از طریق ایمیل به من اطلاع دهید!