موسسه خیریه بهنام دهش پور؛ کمک به بیماران سرطانی

گامی مهم قبل از راه اندازی کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتیکسب و کار اینترنتی مانند هر کار دیگری دانش، تعاریف، مفاهیم و مهارت های خود را دارد. بدیهی است کسی که می‌خواهد کسب و کار اینتنرتی راه بیاندازد باید ابتدا درباره آن خوب آگاهی یابد. بداند کسب و کار اینترنتی یعنی چه؟ چه جور کاری است؟ چه مزایایی دارد؟ چه معایبی دارد؟ چه خطراتی دارد؟ به جای کسب و کار اینترنتی از چه روش های دیگر می توان پول درآورد؟ چه عواملی باعث موفقیت این نوع کاسبی است؟ و … تا بتواند تصمیمی درست بگیرد.

اگر ما کاری را نشناسیم و نا آگاهانه وارد آن شویم زود از آن خسته شده یا حتی ممکن است دچار خساراتی گردیم.

 

بسیاری از دوستانی که سراغ کسب و کارهای اینترنتی می‌آیند به دنبال راه‌های سریع و یک شبه پولدار شدن هستند. در صورتی که می دانیم این یک باور اشتباه است.

اگر آنها هم این را بدانند یا در این راه نمی آیند یا اگر آمدند با تصور درست می‌آیند.

 

بنابراین اولین مرحله برای شروع کارآفرینی اینترنتی، آشنایی و یادگیری مفاهیم کسب و کارهای اینترنتی است. به همین دلیل بسیاری مطالب  این سایت درباره معرفی کسب و کارهای اینترنتی است.

این مطالب برای ایجاد شناخت و بینش درست در علاقمندان به کارآفرینی اینترنتی نوشته شده است. متاسفانه برخی افراد را می بینم که توجه‌ای به این مطلب نمی‌کنند. آنها خیلی مشتاق هستند که هر چه زودتر وارد کارهای اجرا شوند و این خطرناک است. اغلب آنها متوجه اشتباه خود می‌شوند، ولی این تجربه برایشان هزینه خواهد داشت!

 

هر چند که سعی می‌کنم مطالب کافی ارائه شود، پیشنهاد می‌کنم برای افزایش اطلاعات خود، سایت‌های دیگر را هم مطالعه کنید.

ولی لطفا دقت داشته باشید که سایت ها معتبر باشند. همانطور  که در باورهای اشتباه گفته شد متاسفانه خیلی از سایت‌ها مطالب مفید و درستی را ارائه نمی کنند. پس مواظب باشید!

مهم ترین کار قبل از راه اندازی یک کسب و کارهای اینترنتی چیست؟

آنچه  برای شروع کسب و کار اینترنتی مهم است، تصمیم ورود به چنین کاری است. تصمیمی که هر فرد باید بگیرد. تصمیمی جدی و آگاهانه. و این شدنی نیست مگر با کسب اطلاعات درست.

 

پس مهم ترین کار قبل از راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی شناخت و آگاهی برای یک تصمیم قاطع است. تصمیم گیری برای کسب درآمد از طریق اینترنت شاید به نظر ساده بیاید، اما نکته اینجاست که برای تصمیم گیری می‌بایست اطلاعات لازم را داشت. وقتی برای سئوالاتی که در ابتدا مطرح شد جواب‌های قانع کننده و منطقی یافتید، آنگاه زمان تصمیم گیری برای ورود یا عدم ورود به کارآفرینی اینترنتی است.

By: علوی

دیدگاه شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

اگر کسی به دیدگاه من پاسخ داد، از طریق ایمیل به من اطلاع دهید!