موسسه خیریه بهنام دهش پور؛ کمک به بیماران سرطانی

بازاریابی شبکه ای بیز

بازاریابی شبکه ای بیز

بالاخره بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) هم بعد از کش و قوس های فراوان قانونمند شد. آنچه در این مطلب ارائه می شود، یکی از شرکتهای بازاریابی شبکه ای قانونی و دارای مجوز در ایران است که با ارائه محصولات مصرفی واقعی و طرح درآمدزایی جذاب و با پتانسیل بالا، تبدیل به یکی از بهترین انتخابها برای کسب درآمد شده است. شرکت بازاریابان ایرانیان زمین (بیز):

لازم به ذکر است که این شرکت یکی از پیشگامان صنعت نتورک مارکتینگ در ایران محسوب شده و همچنین از نخستین شرکتهای بازاریابی شبکه ای است که برای دریافت مجوز فعالیت در ایران اقدام نموده و موفق به انجام این مهم شده است.

 

من با این شرکت و یا هر شرکت بازاریابی شبکه ای دیگری همکاری ندارم و هیچ یک از شرکت ها در حال حاضر، مورد تأیید من نیستند. ۳۱ تیرماه ۱۳۹۱.

خب با بیز آشنا شدیم. حال وقت تصمیم گیری برای استارت این بیزینس است. آیا میخواهید همین الآن استارت بزنید؟ به دنبال دریافت پاسخ سئوالات خود هستید؟ منابع اطلاعاتی بیشتری نیاز دارید؟ شاید هم مستقیماً میخواهید استارت بزنید. در بخش زیر سعی شده است تمام موارد مورد نیاز شما قرار گیرد:

 

سؤال/تماس

لینک مجوز فعالیت بازاریابی شبکه ای در سایت آمار و اطلاعات اصناف و بازرگانان

جهت برقراری تماس و طرح سئوالات خود از فرم زیر بهره بگیرید:

* فیلدهای ضروری

 

راهنمای ثبت نام و شروع کار

جهت استارت این بیزینس، می بایست به عنوان نماینده مستقل به بیز بپیوندید که هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت. جهت ثبت نام به آدرس http://cyberoffice.bizmlm.ir/index.php?member=enroll_new_members مراجعه نمایید. در صفحه ای که باز می شود به ترتیب زیر عمل کنید:

  • فیلد نام کاربری معرف: ۸۴edu
  • فیلد کد کاربری معرف: ۱۲۸۹۸۴۳۸۷۹
  • فیلد نام کاربری شما: نام کاربری بین ۵ تا ۱۰ حرف با حروف انگلیسی برای خود برگزینید.

بقیه فیلدها هم کاملاً مشخص است و باید مطابق اطلاعات شناسنامه ای شما تکمیل گردد.

  • برای بررسی مجوز شرکت، عبارت bazarayaban iranian zamin را به شماره ۳۰۰۰۶۰۸۲ sms کنید.
  • پس از ثبت عضویت، با ارسال عبارت ۵۰a به شماره ۳۰۰۰۸۰۶۲ در سامانه پیامکی بیز عضو شوید.

پس از پایان ثبت نام، از طریق فرم زیر با من تماس بگیرید تا برای آموزش شما اقدامات لازم صورت گیرد. پشتیبانی و آموزش از طریق ایمیل و در صورت نیاز، تلفن انجام خواهد شد:

پس از عضویت، از طریق فرم زیر برای دریافت آموزش های لازم اقدام نمایید:

* گزینه ضروری
در صورتی که کد کاربری خود را اشتباه وارد نمایید، امکان شروع آموزش وجود نخواهد داشت.

۲۱۱ دیدگاه

  1. سلام آقای مهندس
    نظرتون راجع به نتورک کمپانی qnet (یا همون گولد کوئست قدیم)چیه؟ کمپانی خوبی هست یا هرمی و کلاهبرداره؟

    پاسخ
    • سلام قربان
      در بسیاری موارد این ما هستیم که با سبک کارمون میتونیم یه شرکت رو خراب کنیم و مدیران شرکت هم با بی توجهی این مهم رو توسعه بدن! در این مورد خاص باید بگم هم آره هم نه! یعنی هم هرمی هست هم نیست. بستگی به سبک کاری خود ما داره و البته تا جایی که میدونم این شرکت داخل ایران مجوز نداره پس باید ازش دور موند با توجه به قوانین فعلی.

      پاسخ
  2. سلام
    ببخشید شرکت شبکه ای هم فروش گرم داره هم به صورت زیرمجموعه ای. اگه یکی از این گذینه ها نباشه آیا دیگه شرکت شبکه ای نمیشه؟

    پاسخ
    • سلام
      شرکت شبکه ای خب یعنی حتماً باید شبکه ای از بازاریابان در میان باشه که خب توی بازاریابی شبکه ای واقعی، این شبکه بازاریابان خود مصرف کنندگان محصولات شرکت هستند و حالا متدی که برای فروش توی بازاریابی شبکه ای نقش اول رو ایفا میکنه، فروش در بازار گرم هست.
      پس چیزی که مهمه برای یه شرکت واقعی بازاریابی شبکه ای اینه که مصرف کنندگان کالاهای شرکت بازاریابان اون هم باشند و حالا این بازاریابها از چه روشی برای فروش استفاده میکنند، اهمیتی نداره جز اینکه از فروش در مکانهای ثابت خرده فروشی مثل مغازه ها خودداری کنند… .
      شاد و سربلند باشید.

      پاسخ
  3. مهندس اینقدر منم منم نکن برادر
    به قول قدیمیا گر تو بهتر میزنی بستان بزن

    بسم الله شما یه شرکت نتورک مارکتینگ راه بنداز که شبکه سازیش مثل هرمی نباشه من اولین کسم که داوطلبانه میام ثبت میزنم

    در ثانی خرید اجباری در سازمان فروش وجود نداره بلکه فقط مشاوره میدیم همین

    به قول اقای جان میلتون فاک متاسفانه ما حرف کسایی برامون مهمه مه بیرون از این تجارتند و یا شکست خورده اند

    نه بیز و نه هیچ شرکت دیگه ای حاظر نمیشه بیاد حتی سره سوزنی برای جفنگیات پول بپردازه و قرار داد ببنده

    دوباره تکرار میکنم گر تو بهتر میزنی بستان بزن

    پاسخ
    • وقتتون بخیر
      شرکت زدن توی ایران ساده هست فقط باید اول منافع یه عده دیگه تامین شه و این دقیقاً جاییه که نمیذاره کار درست انجام شه…!
      خرید اجباری رو من نمیگم هست یا نیست، بلکه وجودش رو روش کاری بسیاری از همکارانتون و گزارشها تاییدش میکنه. ضمن اینکه کسی به کسی نمیگه بیا بخر و مجبوری بخری، که با روشهایی این خرید اجباری رو منطقی و قانونی جلوه میدن!
      جان میلتون فاگ درست گفته ولی شما درست متوچه نشدید 🙂
      شرکتها دارن به اندازه کافی ملت بیچاره رو سرکیسه میکنن و ملت هم مثل همیشه سر به زیر و … . چرا شرکتها باید بخوان که تغییر کنن وقتی مردم به وضع راضی هستند؟ اما اطلاع رسانی رو نمیشه جلوش رو گرفت و دلیل وحشت شماها هم کاملا مشخصه 🙂
      دوبار فرمودید یک بار پاسخ میدم: برای هر کسی نمیشه ساز زد. باید اول بازاری مناسب و در خور باشه بعد آدم شروع کنه به کار. بازار ایران الآن به شدت آشفته هست چون همه دنبال پولند و برای اون همه کاری میکنند و تو این وضعیت کار حرفه ای کردن اشتباه هست و اتلاف زمان…!
      ولی خب اطلاع رسانی درست هست و واجب 🙂

      پاسخ
  4. با سلام.باتوجه به صدور مستر کارت در ایران باز هم برای کار با شرکتهای امریکایی(منظور دارمد اینترنتی)
    مثل گوگل ادسنس به مشکل بر می خوریم.لطفا یه مقدار اطلاعات بدهید .مرسی

    پاسخ
    • سلام
      جای سئوالتون این پست نبود اما به هر حال: ببینید شرگتی مثل گوگل موارد زیادی رو برای همکاری در نظر میگیره که ساده ترینش روش پرداخت هست.
      اینکه کجای دنیا هستید، چطور مینویسید، چطور بازدید جذب میکنید، چطور آگهی ها رو توی سایتتون میذارید و … همگی مواردی هستند که گوگل مد نظر میگیره که خب برای دوستان مقیم ایران، بزرگترین مسأله همین محل زندگی هست که خب گوگل تأییدش نمیکنه و حسابهایی که از ایران باز میشن همیشه به مشکل میخورن. در این موارد نیاز به آدرسی معتبر و قابل تأیید در یکی از کشورهای مورد تأیید گوگل هست… .
      شاد و سربلند باشید.

      پاسخ
    • شکی نیس که شماانسانی مودب و فرهیخته هستید..ولی حرفهایتان برایم خنده دار است. اینکه میگویم خنده دار جسارت نباشه بی احترامی نیست…ولی رو کدام حقایق چشم بستیم..بنده خود چند ماه فعایت دارم ولی بخدا نه از بالاسری و نه کس دیگه دروغی نشنیدم از روز اول هرچه گفتن همان بوده….خرید هم اجباری نیس پیشنهادی است..البته قبول داریم که کاستیهای نتورک ایران نسبت به نوع پیشرفتش دارد..فرمایشات شما بسیار مبهم است…لطفا یا واضح توضیح دهید..یا اگر سایت یا مکان فیزیکی دارید ادرس بدهید مراجعه کنیم..بهایش را هم با جان دل میپردازیم…

      پاسخ
  5. سلام آقای مهندس زاده من یک سال و نیم پیش ک میخواستم عضو بشم هم نظراتتون رو خوندم ولی خدارو شکر هیچ تاثیری رو من نذاشت و استارتم رو در بیز زدم
    اگ میتونید کاری انجام بدید ک انجام بدید و گرنه این حرفها چیه
    واسه چی توصیه نمیکنید همه چیز از یه جایی شروع میشه و الان هم رو ب رشد هستش و هیچ مشکلی نداره
    از لحاظ شرعی هم هرچی اومد تو این ایران خراب شده یه سریها برای ترس از دست رفتن منافعشون مخالفت کردن
    شاید منافع شما هم داره از دست میره ک اینهمه دارید…..

    پاسخ
    • سلام
      وقتتون بخیر
      در مورد این که چرا توصیه نمیکنم چند تا کامنت پایین تر توضیح دادم و ترجیح میدم تکرار مکررات نکنم.
      و در مورد از دست رفتن منافعم هم حرفی نمیزنم تا توی توهمات خودتون شاد باشید 🙂

      پاسخ
  6. ضمن سلام خدمت جناب مهندس زاده…و تشکر بابت جوابهای مودبانه شما..جناب تمام نظرات شما در مورد نت ورک ایران قبول،!!!!!و حتی یک سری مسائل سیاسی پشت پرده هست که آنها هم قبول!!!!آنطور که باید نت ورک در ایران اجرا نمی شود، درسته بعضی از محصولات بیز گران قیمت و بعضی محصولات چینی می باشند که اصلا مغایرتی با حمایت از تولید داخل ندارد ولی بحث اینجاست که بالاخره صنعت نت ورک هم در ایران باید مثل تمام صنایع دیگر زمان ببرد تا کمبود ها و کاستی ها رفع شود و این کمبود ها باید توسط جوانان این مرزو بوم رقم بخورد تا نت ورکی مث شرکت amway آمریکا درست شود ………ضمنا خیلی از کارهای دیگر در ایران درست و حسابی اجرا نمی شود کدام صنعت خودرو؟ کشاورزی؟فولاد؟ساختمان سازی؟کدام صنعت صادقانه با مردم رفتار می کند؟؟؟؟؟ما نمیشینیم و نت ورک را تا روزی که به بهترین شکل اجرا شود انجامش می دهیم!!!!!!زنده باد نت ورک زنده باد ایران و ایرانی!!!!!

    پاسخ
    • سلام و سپاس بابت کامنتتون.
      فرمایش شما متین، خیلی چیزها نادرست اجرا میشه و شکی در این نیست.
      ولی تمام چیزها وقتی اشتباه انجام میشن دیگه ماهیت اصلیشون رو از دست میدن.
      مثلاً همون خودرو سازی رو در نظر بگیرید: یه ماشین هرچقدرم بد تولید بشه و کلی ضرر داشته باشه بازم بهش میگن ماشین ولی در واقع یه گاری بیشتر نیست که ظاهری مثل خودروهای مدرن بهش دادن!

      خب نتورک هم همینطور هست: وقتی اشتباه انجام میشه دیگه نتورک نیست و میشه سوء استفاده از نتورک یا همون طرح هرمی… . این تمام صحبت من هست: توی ایران چیزی به نام نتورک وجود نداره و فقط طرحهای هرمی پیشرفته ای رو داریم که ظاهری به شدت شبیه نتورک دارند.
      من به طرح هرمی نمیگم نتورک ولی شما مختارید و البته من وقتم و پولم و انرژیم رو روی چیزهای اشتباه و قلابی نمیذارم اما باز هم شما مختارید و صد البته که میتونید با شعارهای انگیزشی، خودتون و کار اشتباهتون رو درست جلوه بدید و بر حق!

      شاد و سربلند باشید.

      پاسخ
      • مگرغیران است ک amwayساختار هرمی دارد…برای هرکاردیگ انگیزه لازمه شعارما صرفا جهت انگیزه هست ورنه ما برای بحق بودن کارخود دلایل فراوان داریم..شما بفرماید در مملکت چکاری درست انجام می شود؟حقوق چ قشری رعایت میشود راننده کارگر کشاورز..یک عده شکم سیر نشسته نظرمیرهند..کاری ک مجوز دولت دارد چ جای شک دارد..

        پاسخ
        • اینکه غیر اون هست یا نه بستگی داره یه نحوه ی دید شما به شرکت و کارش.
          توی کتاب نتورک مارکتینگ از نگاهی دیگر، به صورت اختصاصی در مورد هرم و ساختار هرمی صحبت کردم و انواع طرحهای هرمی رو توضیح دادم.
          اینکه تمام سازمانهای اجتماعی ظاهری شبیه هرم دارند رو رد نمیکنم اما ظاهر اصلاً موضوع بحث نیست و اگر به تعریف و انواع طرحهای هرمی نگاه میکنیم، اون وقت نتیجه میگیریم که Amway به هیچ وجه هرمی نیست…!

          اگر توی مملکت تمام کارها اشتباه انجام میشوند دلیلی نداره که کار نادرست رو به اسم کار درست به ملت قالب کرد! کاری که نادرسته باید در موردش اطلاع رسانی بشه و در این مورد خاص و در مورد سوء استفاده از صنعت نتورک مارکتینگ، من دارم سعی میکنم اطلاع رسانی کنم.

          دولت به خیلی کارها مجوز میده ولی اصلاً دلیل نمیشه که اون مجوز با کارشناسی صادر شده باشه و اون کار درست باشه. شرکتهای فعلی همه دارند صرفاً از نتورک مارکتینگ یا بازاریابی شبکه ای سوء استفاده میکنند و بس.

          البته یک نکته مهم: چون همه اشتباه میکنند و کار نادرست انجام میدن پس منم انجام میدم؛ این دقیقاً یعنی همه اگه دزدی هم بکنند منم میکنم چون همه دارن میکنن دیگه… . قدری منطقی تر باشید.

          پاسخ
          • بنده نخواستم صحت بیخود بکارم بدم.و ممنونم ازجناب عالی ک وقتتان را برای اگاهی ملتت میگذاری.بحث بنده این است که هرکاری در ایران انجام دهیم پراز ایراد است.پس یاباید درخانه نشست یا باید از جای شروع کرد.بنده فرمایشم این است که نتورک ایراداتی دارد ک به مرور رفع میشود..شما مدام میفرمایید که مدیریت ضعیفه.ساختار هرمیش اشکال داره.اموزش ضعیفه.لطفا درمورد هرکدام ریز و با تشریحات توضیح میفرمایید؟؟..ضمنا درمورد بیز توضیح بفرماییدبا شرکت دیگه کاری ندارم.

            پاسخ
            • ببینید من هرگز نگفتم تو خونه بشینید و بیکار بمونید!
              عرض بنده همیشه این بوده که با رفتار مناسب، جلوی سوء استفاده ها رو بگیریم.
              اگر وقتی بسیاری از لیدرها حرف از حداقل خرید میزنن برای استارت کار و اون رو به اسم بینش به خورد افراد تازه وارد میدن، ما ساکت نشینیم کلی اشتباهات جلوش گرفته میشه. با همین یه کار میتونیم به صورت غیر مستقیم شرکتها رو به اصلاح استراتژیهاشون و انجام تحقیقات بیشتر جهت انتخاب محصولات مناسب نتورک مارکتینگ حرکت بدیم.

              در مورد ریزه کاریها هم باید عرض کنم که کسی که نیاز داره (هر شرکتی که واقعاً به دنبال تغییر هست) میاد و قرارداد میبنده و از خدمات مشاوره من استفاده میکنه (البته اگر من این رو صلاح بدونم و شرکت رو در اون سطح ببینم که بتونه خودش رو اصلاح کنه… .) . دلیلی نداره همه چیز رو رایگان منتشر کنم تا کپی بردارهای عزیز بخوان نهایت سوء استفاده رو ببرند… .
              و نکته پایانی: من هرگز موردی صحبت نکرده و نمیکنم که بخوام صرفاً درباره شرکت مورد نظر شما نکاتی رو ذکر کنم… .
              شاد و سربلند باشید.

  7. با سلام
    دوستان عزیز هر کسی که به شما بگه کاری بکنید یا نکنید به شعور شما بی احترامی کرده و بحث فقط راهنمایی هست ،نهایتا خودتون باید تصمیمگیری لازمو انجام بدین
    من یک بادرانی ام ، تمام شرکت ها قانونی و مورد تائید هستند
    نتورک مارکتینگ کاری عالی و یک تجارت بزرگ میباشد
    در نهایت صحیح بودن کار تیمی و شخصی شما تعیین کننده هست
    من کارم را بدون هیچ خرید اجباری شروع کردم
    سپس خرید شخصی و مصرف خانه خودم
    در نهایت پس از استفاده و ایجاد حس رضایت شروع به تبلیغات کلامی
    و گرفتن سفارشات مشتری کردم ، دقت کنید بدون هیچ اجباری و تعیین عدد خاصی از طرف شرکت یا حامی
    در حال حاضر افراد تیمم رو به افزایش و میزان دریافتی ام دارای رشدی امیدوار کننده هست.
    کاری است ساده ولی آسان نیست .
    اگر فردی با پشتکاردارای اهداف بزرگ و همتی محکم هستید یکی از راههای موفقیت پیش روی شماست .
    با تشکر از این موقعیت .

    پاسخ
  8. سلام ضمن خسته نباشید
    میشه محصولات این شرکت رو افزایش بدید تا از خرید بیشتر و در حد استفاده خودمونم ازش بهره مند شیم
    در ضمن ازتون خواهش میکنم توی تبریز هم یه فروشگاهی داشته باشید مطمئن باشید جواب بیشتری می گیرید و برای ما کارمندان شرکت BIZ خوب میشه از نظر اینکه از نزدیک محصولات رو ببینیم در ثانی وسایل لوازم آرایش و بعضی از اجناس واقعا قیمتشون گرونتر هستن

    پاسخ
  9. عرض سلام و خسته نباشید.
    من مدتیه عضوی از شرکت بیز شدم. راستش نظرات شخصی خودم رو از سیستم بیان می کنم ، واین رو تغییر نفسانى خودم تو این روش کسب درآمد دیدم. اینکه اشخاص رو باتوجه به ذهنیت و نگرش درونى این سیستم به شکل پله اى براى در آمدى که قطعا بهش میرسى میبینی واین کاملا عکس ذهنیت این سیستمهو باید گفت که اغراق آمیز و در چهار چوبى کاملا تنظیم شده یه حس کنجکاوى چه تو فروش چه تو دنبال کردن نفرات سازمانت ایجاد میکنى. که این کاملا جنبه روانشناسی داره و خودخواهی محسوب میشه.
    ولى در این شکى نیست که در امد زا میتونه باشه. یه دلال هیچ وقت به نفس عمل توجهی نداره، اون مهم مقصدشه. در کل باید ببینی آیا حاضرى براى جایگاه شغلى و اجتماعیت تو اعمالت و رفتارت تغییر ایجاد کنى ، ناگفته نمونه که نتورک مارکتینگ فضایی رو تو ذهن آدما ایجاد میکنه که همش جاه طلبانه و سودمندانه حس میشه. با تشکر. پیروز باشید

    پاسخ
  10. سلام

    دوستم منو به بیز معرفی کرد گفتن برای اینکه ۴ جلسه بهت اموزش بدیم ۳۰۰ ت باید خرید بزنی

    بیز محصولات کمتر و قیمت بسیار بالاتری داره

    سیمرغ محصولات بیشتر و هم قیمت بازار و حتی شاید کمتر !!

    ولی فکرکنم درامد بیز کمی بیشتر باشه اما فکرنکنم کسی محصولات رو ازم بخره
    احتمالا باید برای استفاده شخصی مجبورم بیشتر پول بدم 😐

    شما با بررسی دو شرکت و پلن درامد زایی کدوم رو پیشنهاد میکنید؟

    پاسخ
    • سلام
      همواره گفتم که شرکتهای بازاریابی شبکه ای فعلی ایران همواره حالت انتخاب بین بد و بدتر رو دارند و من ترجیح میدم با هیچکدومشون همکاری نداشته باشم… .
      شاد و سربلند باشید.

      پاسخ
      • نت ورک پنبه ریز به هیچ وجه شامل بد و بدتر نمیشه دوست گرامی کافی دقت کافی برای تحربه و سابقه کار شرکت و موفقیتش ،،،،،،

        پاسخ
        • من هرگز موردی صحبت نکرده و نمیکنم و اسم نمیبرم اما واقعاً سابقه شرکت؟؟؟ هر تولید کننده ای که نمیتونه واقعاً یه شرکت نتورک مارکتینگ خوب هم باشه!
          درست برند آشنایی هست توی بازار هدف خودش ولی واقعاً کوچکترین ارتباطی بین شهرت برند و میزان موفقیت تولید کننده به عنوان یه شرکت نتورک مارکتینگ وجود نداره… .
          وقتی محصولی مناسب عرضه از طریق نتورک مارکتینگ نباشه، نیست و این رو نمیشه به اسم برند ربط داد و گفت چون برند این هست پس شرکت با سابقه و موفق هست!!!
          شاد و سربلند باشید.

          پاسخ
  11. سلام. دوستانی که میخوان وارد این کار میخوان بشن توجه زیادی داشته باشن.
    ۱.از مشروع بودن این کار و در امد اون مطمئن بشن. اولا بازاریابی شبکه ای یک آئین نامه داخلی وزارت صنعت و معدن میباشد و مورد تصویب و تایید مجلس و شورای نگهبان قرار نگرفته/ و اکثر مراجع از جمله رهبری مشروع بودن این کار را منوط به تایید مجلس و شورای نگهبان دانستند، در ضمن بازاریابی شبکه ای اگر به صورت زیر مجموعه و چندسطحی باشد درامد حاصله حرام میباشد./ دوستان ما مدارکی رو به عنوان تایید این کار نشون میدن از جمله کتاب فقه بازاریابی انتشار استان قدس رضوی که باید بگم اقای نریمانی خود در کتاب قید کردند ۱۱ تن از مراجه این کار را حرام دانستند. و یا کلیپ رهبری که درباره تایید تجارت الکترونیک هست رو جای بازایابی شبکه ای جا میزنند.
    ۲.خرید اجباری در کار نباید باشه و یا حداقل اگر شما خریدی داشتین که ظرف مدتی معین بفروش نرفت شرکت باید از شما جنسو پس بگیره.
    ۳.شما در این کار مجبور به فروش جنس به هر روشی هستی از چرب زبونی گرفته تا تمجید بیحد. فروختن جنس به هرکس با تعریف بیش ازحد و وادار کردن طرف به خریدن اون نوعی تقلب در عرف و شرع هست.
    ۴.ایجاد امید و ترسیم اینده ای روشن در ذهن افراد شاید در زندگی لازم باشد ولی در این کار بهره برداری از ذهن و جسم افراد در راستای اهداف شرکت و سودکشی محسوب میشود.
    و دوستان خیلی موارد هست از دوستانی که تو این کار تجربه ی زیادی داشتن و بیان کردن
    در هرصورت حواستون باشه یه وقت نشه بخودتون بیایین ببینید وقتو مالو ذهنتونو درگیر یک توهم کردید.
    باتشکر

    پاسخ
    • وقتتون بخیر
      ۱. توی کامنت دیگه ای هم عرض کردم، هر حرامی رو دوستان اینکاره حلال میکنند و برای این منظور صرفاً یک کلاه شرعی نیاز هست و بس… . متخصصین این امر بسیارند!

      ۲. صد در صد تایید میشه.

      ۳. خیر فرد مجبور به این کار نیست! اما خب فقدان آموزشهای لازم باعث میشه افراد به این کارها متوسل بشن… .

      ۴. چرا باید در نتورک اینطور محسوب بشه؟!!! اینکه توی شرکتهای ایرانی اینطور هست رو قبول دارم ولی اینکه این رو به نام نتورک بنویسیم، به شدت رد میکنمش… .

      شاد و سربلند باشید.

      پاسخ
  12. با عرض سلام و خسته نباشید و همچنین تبریک سال نو
    بابت مطالب و کتاب ارزندتون بسیار سپاسگذارم.امیدوارم دوستان هر کاری رو که تمایل به شروع کردنش داشتند با علم و اگاهیه کافی اغاز کنند…
    امیدوارم همگی سالی پر از موفقیت داشته باشید.

    پاسخ
  13. باسلام
    یک هفته ای میشود که شرکت بیز توسط یکی از دوستانم بهم معرفی شده وکار رو دیدم و پسندیدم ولی گفتن که برای ورود به کار باید ۵۰۰هزار تومن خرید کنی تا عضو فعال این شرکت بشی خیلی دوست دارم وارد این کار بشم ولی میترسم نتونم جنسها رو بفروشم یا زیر مجموعه واسه خودم بیارم لطفا راهنماییم کنید من میتونم موفق بشم
    و در اخر میخوام بدونم چند تا نماینده در گرگان داره؟

    پاسخ
    • سلام
      وقتتون بخیر
      بدون توجه به نام شرکت، باید عرض کنم شما هرگز برای استارت نتورک مارکتینگ نیازی به خرید کالا ندارید. میتونید بدون هیچ خریدی استارت بزنید و کم کم محصولات رو برای مصرف شخصی خودتون و یا فروش به سایرین خریداری کنید و فقط هم باید وقتی خرید کنید که نیاز دارید یا میتونید بفروشیدشون. خرید برای فعال شدن، یعنی بازیچه بودن محصول و این ویژگی معروف طرحهای هرمی هست… .
      موفق و سربلند باشید.

      پاسخ
    • سلام دوست عزیز منم ۳ ماهه در بیز هستم ولی کم کم با مشکلاتش آشنا شدم
      بیز خودش وارد کننده دست دوم یا سوم محصولات خارجی است . بیشترخریدار محصولات داخلی هم هست تا تولید کننده.چون تخصصی کار نمی کنه یشتر شبیه سوپر مارکت و فروشگاه هست. پلان درآمدی خوبی هم نداره. در سایت ها بیشتر مطالعه کن متوجه میشی.

      پاسخ
  14. Salam.Chera Yave Bafi Mikonid Akhe?! Mohandes Mohandes Zade Akhe shoma Ke Ettela@t Nadarid Chera Miyayd Ye Site .Net Misazid.Age Rast Migi Age Mohandesi Shoma Sarmaye Gozari Kon Ye Domain .com Bekhar HadeAghal Begim Taraf Sitesh .Com e!!! Khow chera Ettela@te Ghalat Midid.alan Kar Banka Sonatiye.Male Mardomo Nemikhoran?! 100Milion Bezari To Bank Har Mah Bet Cheghad Mide?! Hala Age To Bazar Sonnaty e Khodeton Ke Iraadi Ham Toosh Nis Ba 100Milion Kar Koni Fek Nemikoni Bishtar Az Sood Banki Migiri? Hala Age Bizines Koni Va Bishtar Az Hameye Ina Dar Biyari Mishe Gheyre Ghanooni? Jam Kon Dadashe Golam.Boro Tille Bazi Kon

    پاسخ
    • سلام
      وقتتون بخیر
      طبیعتاً و به خاطر اینکه بلد نبودید فارسی تایپ کنید یا امکانش رو نداشتید، نباید کامنت رو تایید میکردم اما چون اینقدر قشنگ سطح اطلاعاتتون رو همینطور میزان شناختتون از من رو نشون دادید، کامنتتون رو تایید کردم تا سایر بازدیدکنندگان قضاوت کنند.
      برای شما هم آرزوی ذهنی بازتر در پی تحقیقات واقعی میکنم.

      پاسخ
  15. با سلام و احترام مدت ۳ماه است که کار نتورک را شروع کرده ام و توسط یکی از دوستانم وارد شرکت بیز شدم اوایل همه چیز برایم عالی بود با اینکه اطلاعات محکمی نداشتم اکنون ۳ نسل۱ دارم و ۲ نسل ۲ . این کار را هم دوست دارم اما هراس دارم که متوقف شود و من شکست بخورم بنظر شما در این شرکت بمانم / راستی استارت کارم را با ۱/۲۰۰/۰۰۰ زده ام و ماهانه مبلغ ۳۵۰ هزار تومان میتن میزنم ایا اصولی و قانونی است ؟؟؟
    با سپاس فراوان منتظر پاسخ شما هستم

    پاسخ
    • سلام
      در یک شرکت واقعی نتورک مارکتینگ، هرگز شکست با این وسیله ای که فرمودید وجود نداره. وقتی شرکت دیگه عضو جدید نگیره، شما همچنان درآمد خواهید داشت، چون مشتریان شما و سازمان فروشتون همچنان در حال مصرف محصولات هستند و در نتیجه درآمد شما و سازمان فروشتون پا بر جاست.
      در مورد میزان maintain هیچ نظری نمیدم چون واقعاً عددی هست که هر فرد بسته به تواناییش در فروش مجدد و میزان مصرف شخصیش باید تعیین کنه فقط قانون توی بیز نمیدونم چقدره ولی فکر نمیکنم ماهی ۳۵۰ باشه. در واقع قانون یه عدد پایین هست برای اثبات فعال بودن بازاریاب که بعد از اثبات فعال بودن، پورسانت از سازمان فروشش بهش تعلق میگیره و اینکه ماهی ۳۵۰ باشه رو بعید میدونم. این قانونی شاید نباشه ولی بهتره از خود شرکت بیز توی تهران بپرسید چون تیم های فروش برای افزایش سوددهی خودشون، هربه های زیادی به کار میگیرن که یکیش همین عدد بالای maintain هست.
      شاد و سربلند باشید.

      پاسخ
  16. با سلام خدمت آقای مهندس زاده عزیز
    جناب من ۲۰ سالمه و حدود ۳ هفته پیش توسط یکی از دوستان نزدیک دعوت به همکاری با بیز شدم
    نظر به اینکه این اولین تجربه کاریمه و خیلی پرانرژی و مثبت فکر میکنم در مورد کار میخواستم ببینم بهتره انرژی مو بزارم رو نتورک مارکتیگ یا یه کار دیگه با امنیت شغلی بیشتر و حقوق ثابت رو انتخاب کنم؟
    آینده ای واسه این کار دیده میشه؟ آیا من با ۲ سال تلاش می تونم یه سرمایه اولیه در حد ۲۰۰ میلیون بدست بیارم؟
    نظرهارو که خوندم شما در بخشی گفته بودین :”به نظر من، با تلاشی که توی این شرکتها میکنید، میتونید توی بازار تیم فروش خیلی بهتری برای خودتون بسازید که سوددهی بالاتری هم براتون داشته باشه .” آیا منظورتون از بازار، بازاره سنتیه؟ میشه یکم توضیح بدین ؟ ممنونتون میشم

    پاسخ
    • سلام
      وقتتون بخیر
      نتورک مارکتینگ واقعاً یک گزینه و فرصت عالی هست ولی شرکتهای مجوزدار فعلی خیلی از ای ایده آل یا حتی از خوب بودن دور هستند!
      منظورم دقیقاً بازار سنتی بود.
      براتون آرزوی موفقیت میکنم.

      پاسخ
  17. سلام. خسته نباشید. من امروز با یکی از نمایندگی های شرکت بیز آشنا شدم. گفتن در اول باید ۳۰۰ تومن خرید داشته باشی تا بتونی ادامه بدی؟ اصلا این شرکت ها واقعین یا نه؟ آیا می شود از این راه کسب درآمد کرد؟

    پاسخ
    • از این راه میشه و شکی توش نیست. برای نتورک کار کردن هم بهترین حالت اینه که از محصولات شرکت بخرید و مصرف کنید شخصاً ولی حواستون همیشه باشه که محصولات شرکتی که میخواید باهاش کار کنید به اندازه کافی با کیفیت باشه و قیمت منطقی داشته باشه. چون شما همین محصولات رو باید بفروشید… .
      براتون آرزوی موفقیت و شادکامی میکنم.

      پاسخ
  18. با سلام
    ممنون از مطالبتون
    من حدود یک ماه در شرکت بیز فعالیت دارم بواسطه یکی از دوستانم و از هر کسی راهنمایی خواستم مخالف این کار بود و از طرفی شغل اصلی من مهندسی عمران هست وبخاطر دوستم تو این کار اومدم و تو این یک ماه واقعا نمیدونم باید چکار کنم و یک دلیل محکم میخوام برای اینکه دیگه ادامه ندم لطفا کمکم کنید.

    پاسخ
    • سلام دوست خوبم
      محکم ترین دلیل برای دست کشیدن از هر کاری عدم علاقه شما واطمینان نداشتن به اون کار هست میخواد نتورک باشه میخواد مدیریت یه شرکت ساختمانی.
      براتون آرزوی موفقیت و سربلندی میکنم.

      پاسخ
  19. با اهدای سلام وتشکراز سایت خوبتون
    به تازگی از طریق یکی از دوستانم به من کار در شرکت بیز پیشنهاد شده و بنده هیچ سابقه بازاریابی ندارم
    اما بی میل هم نیستم ،به نظرتون با توجه به اینکه در ابتدای ورود به مجموعه باید یک ملیون خرید داشته باشیم
    اینکار رو پیشتهاد میکنید ؟در ضمن من هیچ اطلاعی از محصولاتشون ندارم اما خودشون که خیلی تعریف میکنند
    لطفا پاسختون رو برام ایمیل بفرمایید
    باتشکر فراوان

    پاسخ
    • سلام
      وقتتون بخیر
      اگر از من میپرسید میگم نه استارت نزنید و تا میتونید دوری کنید از شرکتهای فعلی!
      موفق باشید.

      پاسخ
      • سلام ممنون بخاطر توضیحاتتون من کلا جواب بعضی از سوالامو گرفتم:)
        فقط یه سوال اینکه اگه این یک میلیون رو خرید نزنیم میشه عضو شد یا نه بهتره برای شرکت دیگه ای پرزنت بشیم؟
        و اینکه کدوم شرکت مورد تائید شماست؟اینکه محصولاتش اونجوری که گفتین باشه.
        باسپاس

        پاسخ
        • سلام.
          خواهش میکنم اما اگر توضیحات رو دقیق مطالعه بفرمایید بارها تکرار کرده ام که من همکاری با هیچ یک از شرکتهای فعلی رو توصیه نمیکنم… . هیچ کدام.

          پاسخ
        • سلام خدمت همه کسانی که در این گفت و گو شرکت میکنند.
          من و همسرم و پسرم و خواهرم و برادرم و ……حدود ٢ ماهه همه در بیز مشغول به کار هستیم.تا امروز هم یزی به نام خرید اجباری نداشتیم.
          و بسته به فروش و معرفی کالا به اشخاصی که به او کالا نیاز داشتن ، خرید انجام دادیم.
          و موفقیت خودمون را بسته به فعالیتمون و نکرشمون و باورهامون می دونیم. و اکر روزی نخواهیم ادامه بدهیم هیچ شخصی نمیتونه مانعمون بشه. و در حال حاضر تنها کاری است که میتونیم انجام بدیم، و راضی هم هستیم. و هیچ نیروی منفی هم نمیتونه مانع ادامه کارمون بشه مگر اینکه خودمون نخواهیم ادامه بدهیم. اموزش های لازم را با تیم قوی داشتیم و تا امروز هم حمایت اموزشی داشتیم.
          امیدوارم روزی برسه که تعریف هرمی و بازاریابی شبکه ای مانع در تصمیم گیری کسی نشه!! تحقیق کنید، مطالعه کنید،سابقه موفقیت شرکت را مطالعه کنید . پلن درامد زایی ها رو مقایسه کنید و در اخر انتخاب و تلاش کنید. همین!!!
          موفق باشید

          پاسخ
          • سلام
            بحث خرید اجباری رو باید از دو بعد دید:
            ۱. شرکت مجبورتون میکنه بخرید تا بتونید کار کنید و پورسانت بگیرید علی رغم اینکه نیازی به محصول ندارید.
            ۲. بالاسریها مجبورتون میکنن بخرید تا خودتون و اونها پورسانت بگیرید اما چون نیازی به محصول ندارید، فقط انبارش میکنید تا بعدها یا بفروشید یا خودتون مصرف کنید که باز با توجه به نوع محصول خیلی پیچیده میشه… .
            در هر دو حالت این اجبار به صورت غیر مستقیم اعمال میشه و کسی نمیتونه بگه واقعا مجبور به خرید شده، اما اصل داستان توی غیر مستقیم مجبور به انبار کردن محصولات به منظور دریافت پورسانت هست که خب میشه حتی گفت اجبار در کار نیست!

            امیدوارم طی دو سال گذشته درآمد خوب و قابل قبولی از بیز داشتید تا به امروز اگرچه از خودم میپرسم واقعا چقدر از این محصولات باید توی یک خانواده خریداری و مصرف بشه و بعد چقدر باید فروش موفقیت آمیز باشه، تا درآمد حاصل قابل قبول به حساب بیاد. در هر صورت نوع محصولات تعیین کننده هست.

            پاسخ
  20. چه چیزا…منم تو شرکت بیز اصفهان ام باشگاه نظرشرقی…والا مشکلات شمارو نداریم…ماه اول برای فعال شدن همه ۳۰۰تومن خرید میزنن ماه بعد مین تین ندارن تا وقتی که پورسانت بره بالا…من خودم راهبریم ۲ماهه خورد الان خرید دوباره میزنم همون۳۰۰تومن…الان همه ی دست هامون هم داره میترکه پورسانت هام داره خداروشکر زیاد میشه..تازه اون۳۰۰تومن روهم نصفشو میفروشم نصفشو مصرف میکنیم

    پاسخ
    • سلام
      اصل داستان برای خرید همون هست که قوانین هر شرکت تعیین میکنه. ولی خب ضعف آموزشهای شرکت و سودجویی بسیاری از افراد، کف خرید مورد نیاز رو دستخوش تغییراتی مضحک و با اهداف کلاهبردارانه میکنه که به وفور در تیمهای مختلف شرکتهای مختلف دیده میشه این دروغها، سودجویی ها و نامردی ها!
      ممنون از حضورتون.
      براتون آرزوی موفقیت و سربلندی میکنم.

      پاسخ
  21. سلام
    من تازه به یکی از شرکتای نتورک مارکتینگ معرفی شدم که برای جایگاه زدن از من خواستن حداقل یک میلیون تومن از محصولات شرکت خرید کنم و در غیر این صورت نمیتونم عضو بشم واز ماه بعد باید حداقل ۵۰۰ هزارتومن خرید کنم تا فعال باقی بمونم وبتونم پورسانت دریافت کنم من نه محصولاتو خوب میشناسم نه قبلا فروشندگی کردم بنظر شما این کار فروبردن تازه واردا به باتلاق نیست ؟ بنظرتون اگر مشکل فروش محصولاتشونو نداشته باشن نیازی به این خرید اجباری هست؟از همه دری صحبت میکنن جز روش فروش محصول که اگه یه مدت کار کنی از فروش خلاص میشی! لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    • سلام
      اجبار به خرید در زمان آغاز کار و در طول همکاری از ویژگیهای اصلی طرحهای هرمی و از موارد نقض قوانین ناقص نتورک مارکتینگ در ایران هست. دوری کردن از این شرکت و موارد مشابه توصیه اصلی من به شماست و در ادامه توصیه میکنم که مورد رو به مراجع مسئول گزارش بدید تا جلوی ضرر چشمگیر سایر افراد جامعه رو بتونید بگیرید… .
      براتون آرزوی موفقیت و شادکامی میکنم و امیدوارم با اتخاذ تصمیمی مناسب، از به دردسر افتادن خودتون جلوگیری به عمل بیارید.

      پاسخ
    • با سلام دقیقا من هم بواسطه یکی از دوستان به سیستم بیز معرفی شدم و ضمن توضیحات روال کار و پورسانت دهی اصرار دارند که روز اول ۱,۵۰۰ تا ۲ میلیون خرید کنی تا تخفیف خوبی بگیری اما من گفتم باید از کم شروع کنم توانایی خودمو بسنجم تا بر اساس نیاز خرید کنم اما اصرار داشتن من هم انکار میکردن توجیهی داشتن که اگه طرف کالا رو داشت نمیتونی بگی که صبر کن تا سفارش بدم ۳روز دیگه بیاد و طرف دلسرد میشه و طی صحبتهایی چرت و پرت تحویل میدادن از چیزهای بدیهی استفاده میکنن که شما چاره ای جز تاییدشان نداشته باشی مثلا تو برای پدرت میخوای چیکار کنی؟ پدرت که همیشه که نیست و اگه بخوای کار کنی کمکش کنی باید هدفهای بلند داشته باشی و سریع پیشرفت کنی پس ۲ تومن خرید بزن از ماه دیگم حداقل باید پونصد بزنی تا هم فعال باقی بمونی هم پورسانت بگیری میگن از اول قوی شروع کن که زیرمجموعه هات بتو نگاه میکنن حالا ممکنه شما بمونی با یه کوه جنس رد نکرده که نمیدونی توش با چه کیفیتی پر شده باید استعدادفروش خودبه خود داشته باشی چون هیچ حرفی درباره نحوه فروش آموزش فروش. و آشنایی با محصولات نمیزنن فقط میگن سودت تو جذب افراده از طرف کما اینکه این ماشین و خونه های نو در دوره های زمانی کم جهت نمایش برای اعضا توسط سران تهیه شده کی میدونه وسیله تبلیغه که طی مراسمی جوانارو خام میکنن تا توهم سود کلان داشته باشن اینجا در هر صورت فقط شرکت سود میبره و تا یه مدت پول خوردش به چندتا بازاریاب پر استعداد که تجربه دارن نه از همه دری صحبت میکنن جز روش فروش محصول که اگه یه مدت کار کنی از فروش خلاص میشی یادتون باشه تو کلاساشونم میان چرت از مردی که لنگ ۲تومن بود الان سراتو خریده یا بازیکنی که کارشو ول کرده چسبیده به این خونه خریده و… همه بچه مچه یه سن دار یا با تجربه توشون نیست بعد میگن به هیچکس فعلا کارو معرفی نکنین بیارین اینجا ما کار کنیم شما هم بدون مشورت با دیگران یه مبلغ زیادی به حساب شرکت واریز میکنین لیدرتونم بهتون فشار میاره چون به ۸ درصدش فکر میکنه نه شما وقتی اقتصاد یه کشور مریضه این قبیل شرکت رشد میکنن مجوز میدن تا بازار رو تکون بدن نقدینگی زیادی الکی ایجاد میشه و تورم بالا میاره بنظرم این قبیل شرکتها زیاد دوام ندارن و چند وقت دیگه یه مجوز داره دیگه با یه اسم دیگه میاد بالا تصمیم با خودتون

      پاسخ
  22. سلام وقت بخیر
    میخواستم بپرسم طرح درامدی بیز بعد از یجایی ب نقطه ای میرسه ک وقتی ی نفر زیر مجموعش بیشتر میشه ب جایی میرسه ک شرکت باید هرچی درمیاره و بمرور بیشتر ب بازاریاباش بده و این از ی قاعده صحیح پیروی نمیکنه مگه میشه درآمد بینهایت…
    میشه راهنماییم کنید

    پاسخ
    • سلام
      وقتتون بخیر
      نه فقط بیز، که تمام شرکتها سیاستهایی برای جلوگیری از ورشکست شدن دارند که مهمترینش قرار دادن سقفی برای درآمد قابل دریافت هست.
      اما ریز جزئیات رو باید از خود شرکت بگیرید. من در این مورد نمیتونم کمک خاصی بکنم.
      براتون آرزوی موفقیت و شادکامی میکنم.
      شاد و سربلند باشید.

      پاسخ
    • سلام و وقت بخیر دوست عزیز

      من سرگروه یکی از تیم های منطقه شمال کشور در شرکت بیز هستم

      بله – درآمد بی نهایت میشه
      میدونید چرا ؟؟ چون اگه یکم توی وبگردیهاتون دنبال درآمد های افراد موفق باشید به ارقامی مثل یک میلیون دلار در ماه و حتی بیشتر هم می رسید
      اما اینکه آیا این امر در شرکت بیز هم ممکنه ؟؟ بله در جواب شما باید بگم میشه و اینطور :
      شرکت از نسل ۱ تا نسل ۶ شما به صورت پورسانت درصدی بهتون حق العمل کاری میده
      اما بعد از نسل های ۶ و ۷ و …. و nم شما، پورسانت در قالب حجم فروش گروهی پرداخت میشه و نهایتاً مبلغ ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومانه.
      بنابراین کسانی که بدنبال درآمد بی نهایت در شرکت های نتورک هستند باید در تعداد ورودی های نسل ۱ خود افزایش ایجاد کنند تا با عریض شدن تعداد این افراد از نسل های ۱ تا ۶ بتوانند پورسانت درصدی بالاتری بگیریند.
      من یک مثال براتون میزنم که نقش ورودی نسل ۱ رو ببینید.

      با احتساب ۴ نفر ورودی اول در ابتدا و تکثیر آن در گروهتان :
      نسل ۱ :۴ نفر
      نسل ۲: ۱۶ نفر
      نسل ۳: ۶۴ نفر
      نسل ۴: ۲۵۶ نفر
      نسل ۵: ۱۰۲۴ نفر
      نسل ۶: ۴۰۴۸ نفر

      در ارقام فوق با فرض خرید ماهیانه ۱ میلیون تومان (ازمواد مصرفی، امثال روغن – چای – عسل و و و در آینده نزدیک و با ارتقاء سبد کالای شرکت و آمدن محصولی مثل “بیمه”) من پورسانت شما رو محاسبه میکنم

      ۴۰۰۰ نفر مجموعه فعال که به ازای هر کدام مبلغ ۱ میلیون تومان پرداخت بشه میشه ۴ میلیارد فروش محصولات شرکت که طبق پلان های شرکت من مینیموم مبلغ ۵ درصد رو برای شما به عنوان پورسانت حساب میکنم میشه مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان پورسانت شما !!!!
      آیا غیر عادیه ؟؟؟ شما به صورت تیمی ۴ میلیارد از محصولات شرکت رو بفروش رسوندید و شرکت با جان و دل این مبلغ رو به مدیر فروش ارشدش پرداخت میکنه …

      و حالا تصور بکنید با تعداد ۱۰ زیرمجموعه نسل ۱ شروع بکنید !
      (فقط و فقط پورسانت عائده از نسل های ۱ تا ۶ رو دارم محاسبه میکنمااا – بقیه رو اصلاً حساب نمیکنم ولی اونجا نهایتاً ۱۰۰ میلیون تومان هست – حتی با فروش ۱۰۰ میلیاردی برای شرکت)

      نسل ۱ :۱۰ نفر
      نسل ۲: ۱۰۰ نفر
      نسل ۳: ۱۰۰۰ نفر
      نسل ۴: ۱۰۰۰۰ نفر
      نسل ۵: ۱۰۰۰۰۰ نفر
      نسل ۶: ۱۰۰۰۰۰۰نفر

      درسته که ارقام غیر واقعی به نظر میرسه (۱ میلیون مجموعهً)اما نشد نداره – میدونید چرا؟ چون بازار بین الملل رو در نظر باید گرفت- همین الان هم دفتر شعب در ارمنستان هم زده شده …
      خب بریم برای محاسبه مبلغ پورسانت شما از نسل ۱ تا ۶

      ۱ میلیون نفر و هر کدام ۱ میلیون تومان میشه یه عددی که من حتی نمیتونم بخونمش 🙂
      شوخی کردم
      مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان برای شرکت محصول به فروش رفته ک اگه سهم شما فقط و فقط ۵ درصد از این تعداد باشه میشه ۵۰ میلیارد پورسانت !!!

      ببینید من اصلاً نمیگم که این مقوله رو هضم کنید چون نتورک یعنی دقیقاً باور افراد
      من تا اینجا نتونستم به اینها با این دید باور بیارم چون رقم سنگینیه – اما می تونم اطمینان حاصل کنم که وقتی میگن درآمد نامحدوده چرا درسته … مثل چیزی که الان براتون حساب کردم
      دوستان بازم میگم من فقط براتون پلن کاری رو باز کردم تا جریان رو متوجه بشید ولی حالا این خودتونید که می تونید ببینید آیا میشه به اون رسید یا نه !؟ ( که اون هم منحصراً فقط و فقط به باور شخصی خودتون برمیگرده نه هیچ کس دیگه (((( و البته نگرش و باور لیدر بالاسریتون که بسیار بسیار بسیار در این مقوله نقش مهم و کلیدی داره))))

      سرتون رو دردآوردم – ببخشید – من فقط خواستم یه جواب کوتاهی به دوستمون پایا بدم وگرنه من دارم همه نظر ها رو میخونم و بدون هیچ قصد و منظوری فقط دارم به نقد و بررسی کار می پردازم

      “نتورک سریعترین راه ثروتمند شدن نیست ، اما “راه درستی” برای ثروتمند شدنه
      ( چون با مجوعه ای از انسان هایی کار میکنید که یه رابطه عالی بینتون برقراره – مثل من و دوستانن گروهم که شما تصور بکنید با ۵۰ نفر مجموعه توی ابتدای کار برای عروسی یکی از اعضامون هر کدوم ۱ میلیون تومان پرداخت کردیم و ۵۰ میلیون فقط از طرف ما به شروع زندگیش کمک شد – من این چیزاش رو دوست دارم و به اینها باور دارم – عشق ، دوستی ، محبت ، هم دلی و صمیمیت بینمون و البته در نهایت کار ، کار ، کار ، کار و کار تا رسیدن به خوشبختی )

      خب امیدوارم که مزاحم نبوده باشم

      شاد، موفق ، پیروز و ثروتمند ذهنی باشید نه مالی
      سینا

      پاسخ
  23. با سلام من چند وقتی هست که با بازاریابی شبکه ای اشنا شدم و ودر حال تحقیق برای چگونگی بازگشایی شرکت بازاریابی شبکه ای هستم با کمک اشنایان که همکاری خودشون رو اعلام کردن از اونجایی که شما اشاره کردید به نقص در اکثر شرکت های در حال فعالیت میخواستم بدونم اگر شما مایل هستید برای همکاری اقدام کنیم

    پاسخ
    • وقتتون بخیر خانم
      پاسختون رو به ایمیلتون همون روزی که ایمیل زدید ارسال کردم.
      براتون آرزوی موفقیت و سربلندی میکنم.

      پاسخ
  24. سلام.
    من در شرکت بیز فعالیت میکنم.
    خب طرح سود دهی خوبی داره و بنظرم اشکالی نداره. البته من آماتور هستم.
    نکته که هست اینه که همه جا به این مورد اشاره شده که باید ۴۰ درصد درآمدت از فروش محصولات باشه.
    خب فروش من بد نیست اما درآمدم از اون خیلی کمه.
    ضمن اینکه اخیرا متوجه شدم شرکت بعضی محصولات رو گرون تر از تحویل درب کارخونه به بازاریاب هاش میده.
    عده ای گفتن این بخاطر اینه که شرکت باید بتونه پورسانت پرداخت کنه.
    اما سوال من اینجاست اگر با نتورک واسطه ها حذف میشه.
    پس قطعا قیمت هم باید کاهش پیدا کنه.
    یعنی اگر شرکت نتورک هم بخواد پورسانت بازاریاب هاش رو بکشه روش بازهم از عمده فروشی کارخوه باید کمتر بیوفته تا سودش برای بازاریاب حفظ بشه و قیمت هم از بازار پایین تر بیاد.
    تا بازاریاب مزیت رقابتی داشته باشه. چون انحصاری که واسش ایجاد نمیکنن. همین یک مزیت باقی میمونه.
    اما چیزی که من میبینم در بعضی محصولات که من بررسی کردم در شرکت بیز این اتفاق نمیوفته و به ضرر بازاریاب هست نه خریدار.
    ضمن اینکه این مدل سودآوری سیستم رو به سمت آدم یابی سوق میده.
    نظر شما چیه ؟

    پاسخ
    • سلام.
      من پاسخم رو پیدا کردم.
      همه شرکت ها همین کار رو میکنن تا بتونن از پس پورسانت ها بر بیان.
      و این منطقیه.
      آقای تیم سلز هم در ویدیوش میگه.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • وقتتون بخیر
        محصولی که قیمتش از بازار بالاتر هست توی شرکتهای بازاریابی شبکه ای، تولید خودشون هست و در واقع برند خودشون رو با قیمت دلخواه خودشون میدن بیرون که اغلب به دلیل داشتن کیفیت بالاتر، قیمت بالاتر هم داره وگرنه نمیتونن با قیمتهای بیشتر و کیفیت برابر توی رقابت باقی بمونند. اگر تیم سیلز جایی به این موضوع اشاره کرده، حتماً منظورش این بوده.
        در مورد قیمت گذاری سوای اینکه یک سیاست داخلی هست برای شرکتها، باید به این نکته اشاره کرد که وقتی شرکتی مالک برندی هست بدون شک میتونه قیمت برندش رو اونطور که میخواد تعیین کنه ولی وقتی شرکتی چیزی از خودش نداره، باید قیمتهای رقابتی با بازار رو عرضه کنه تا بازاریابهاش قدرت رقابت رو داشته باشن! این ساده ترین نکته ای هست که شرکتهای ایرانی باید بهش توجه کنند!

        پاسخ
  25. با سلام
    من حدود دو ماهیه که تو شرکت بادران هستم.وقتی که پرزنت شدم بالاسریم و کسی که منو پرزنت کرده بود همش از آموزش توی فروش میگفت که مثلا اصلا فکرشو نکن که چطور بفروشی و ما یادت میدیم و اینا همش آموزش داره و از این حرفا.وقتی وارد شدم اصلا خبری از این آموزشا نبود و به قول خودتون یه مشت چرت و پرت تحویلم میدادن و وقتی میگفتم پس اون آموزشایی که ازش دم میزدید کجاست میگفتن اینا به مرور زمان جا میفته و فروشت بالا میره.یا مٍثلا وقتی بهشون میگم چرا برای آموزش صحیح و کاربردی خود شرکت کلاس آموزش نمیزاره و اساتید حرفه ای رو برای آموزش نتورکرای شرکت استخدام نمیکنه که در اینصورت هم به نفع خود شرکته و هم به نفع نتورکر ،در جواب بهم میگن شاید در آینده اینا کم کم درست شه یا اینکه میتونیم از بالا سری هامون که تجربه زیادتری نسبت به ما دارن استفاده کنیم.حالا میخوام از شما بپرسم آیا این جواب ها اصلا منطقی هستن؟!!!!یا در مورد دیگه میگن خریدتونو بالا بزنید تا این کار در شبکتون تکٍثیر شه در صورتی که هیچ آموزش درست حسابی ندیدیم برای اینکه بتونیم او حجم زیاد خریدو بفروشیم در صورتی که توی جلسه پرزنت دم از خرید مورد نیاز خود و اطرافیامون میزنند ولی بعد از ثبتنام و به اصطلاح خودشون آموزش موضوع عوض میشه وبعد هم ادعای صداقت توی کار بودن رو میکنن در صورتی که هیچ چیزش صداقت نداره،نه آموزششون و نه حجم خریدشون.میخواستم نظر شمارو درباره این مطالبی که گفتم بدونم.
    با تشکر

    پاسخ
  26. باسلام.
    چرا دراین شرکتها مثل بیز اجناس باقیمت بیشتراز بازاربدست مامیرسد مثلا چای گوزل که بنده خرید نمودم با اینکه ۲۴ عدد خرید کردم قیمتی که به من رسید ۱۶۰۰۰ تومان بوددرصورتیکه درفروشگاههای بزرگ به قیمت ۱۳۵۰۰ تومان بفروش میرسد.به نظرشمااین چه بازرکاری وسوددهی میباشد.گران بخریم وازاونطرف درصد بهمون بده.قضیه این کیسه به اون کیسه هست.لطفاراهنمایی کنید.ممنون

    پاسخ
    • بارها از ضعفهای برنامه ریزیها و مدیریتها گفتم و این رو هم به اون میتونم ربط بدم اما اینکه واقعاً اینطور هست یا نه رو نمیدونم و خیلی از بازاریابهای این شرکت ادعا میکنند که خیر، محصولات نه تنها گرون تر نیستند که قیمت مناسبی هم دارند و کاملاً خاص و با برند این شرکت میان بیرون!

      پاسخ
    • سلام عباس جان

      این امر به شرکت هیچ ربطی نداره – دقیقاً به خوده مصرف کننده ها ربط داره و سیاست کاریشون هم به این شکله :
      عباس جان شما چای رو ۱۶۰۰۰ تومان نخریدی !
      این مبلغ به احتساب سود فروش شماست – یعنی شما وقتی این رو میفروشی سودت رو هم دریافت میکنی
      و از اونجایی که اگه این مبلغ رو بخوای ازش کم بکنی میفهمی که قیمت چای همون ۱۳.۵۰۰ ء و شاید ۱۳.۲۰۰ باشه
      و اما چرا اینکار رو میکنن !؟

      این هم به خاطره اینه که در نتورک مارکتینگ درآمد شما از مجموعه سازیه نه خرید شخصی ! اصطلاحاً مین تین یا خرید ماهیانه نتورکر ها در قبال پولی که از شبکه سازی به دست میارن هیچ چی نیست.
      بنابراین سیاستشون این شکلیه که فقط به دنبال بازپس گیری مبلغ پرداختیشون به شرکتن و بعضاً شاید مبلغی رو هم ضرر کنن – اما این هم خودش یکی از سیاست های فروشه که من توی آموزش ها به هم گروهام اعلام میکنم.
      فقط بهت بگم که فروش همیشه نباید در ابتدا برات سود داشته باشه – شما برای اینکه مشتری دائمی به دست بیاری مجبوری گاهاً شاید در ابتدا ضرر هم بکنی اما وقتی که مشتریت دائمی شد میتونی پولت رو که برای مین تین در نظر میگیری و از شرکت خرید میکنی رو به راحتی پس بگیری از مشتری دائمیت . هم اون راضیه هم تو

      شما تصور کن که وقتی اکانتت میشه ۲ میلیون تومان اونوقت مهمه که ۵۰ تومن ضرر بدی یا مثلاً ۵۰۰ ضرر بدی !؟
      یه حساب سرانگشتی بکنی میبینی هم ۱و نیم میلیون سود کردی و هم اینکه بازارت رو بدست آوردی …
      این اون آموزش های فروشیه که دوستان توی نظراتشون گاهاً ازش اظهار بی اطلاعی میکنن …
      بچه ها بازم میگم – لیدرتون خیلیییییییییییییی توی روند کاریتون تاثیر داره – خیلی
      مواظب باشید با کی دارید کار میکنید !

      بازهم اگه سوالی بود من در خدمتم

      پاسخ
    • ببینید دوستان ما در نتورک ادعا میکنیم داریم واسطه حذف میکنیم که اجناس با قیمت خوب و عادلانه تری به دست مشتری اصلی یا همون مصرف کننده برسه اما در واقع با این واقعیت در نتورک های ایرانی مواجه هستیم که نه تنها با حذف واسطه ها قیمت کاهش پیدا نمیکنه بلکه با افزایش هم روبروست.
      توجیح خوبی هم ندارن که میگن کیفیت بالاس !!
      چطور میشه محصولی که تو بازار هم پیدا میشه ارزونتره ؟؟
      یک سری کالاها در انحصار اینگونه شرکت هاس و تو بازار پیدا نمیشه و میتونن روش مانور خوبی بدن و بگن اگه بیاد بازار چند برابر باید هزینه کنی اما برخی محصولات که تو بازار موجود هستن کار این شرکت ها رو داره خراب میکنه و چهره واقعی این شرکت هارو نشون میده و این واقعیت به اثبات میرسه که این نوع شرکت ها یه تبل تو خالی هستن که فقط صدای خوبی دارن اما درونشون چیزی نیست.
      اگر شما به اساسنامه ثبت چنین شرکت هایی مراجعه کنید می بینید که در قانون وزارت صنایع و معادن اومده که میشه با ۴۰ میلیون تومان چنین شرکتی رو ثبت کنی و کم کم کار رو شروع کنی.
      شرکتی که با ۴۰میلیون سرمایه شکل میگیره چطور میاد پورسانت های فوق العاده میده ؟
      پس باید یه سود خوبی ببره تا بتونه سود خوبی هم بده در واقع همون از این جیب به اون جیب میشه و با این واقعیت روبرو هستیم که این ما هستیم که داریم به شرکت سود رسانی میکنیم نه شرکت به ما. شرکت فقط داره بخشی از سود رسانی مارو به خودمون برمیگردونه.
      موفق و پیروز باشید

      پاسخ
  27. سلام خدمت شما و تمامی کاربران عزیز
    من حامد پورزاهد،چند وقتی هست که به صنعت بازار یابی شبکه ای پیوستم
    نتورک مارکتینگ یک طرح یه شبه پولدار شدن نیست بلکه با یک برنامه ریزی درست و تلاش مستمر که در هر کاری لازمه ،میشه به درآمد رسید.نکته قابل توجه در این صنعت اینه که این صنعت یه صنعت آدم سازه و به عبارتی یه کارخونه آدم سازیه،و تا زمانی که شما ذهنت یه ذهن ثروتمند نباشه تو این صنعت به درآمدهای میلیونی نخواهی رسید.پس توصیه من به دوستانی که قصد کار در این حرفه پولساز رو دارن اینه که اگه قراره مث همه کارهایی که تا الان شروع کردین و نیمه رها کردین از همین حالا وارد این کار نشین چون کار آسونی نیست ولی درآمدش به تلاشی که قراره واسش انجام بدیم میرزه.
    اگر آماده ایی که بهاشو بدی پس استارتت رو توی این صنعت بزن.
    برای موفقیت یا باید اولین بود یا بهترین
    قرار نیست در کاری عالی باشید تا آن را شروع کنید
    قرار است کاری را شروع کنید تا در آن عالی شوید

    پاسخ
    • سلام حامد جان
      ممنون از متن زیباتون.
      براتون آرزوی موفقیت و شادکامی میکنم.

      پاسخ
    • سلام حامد جان

      به شدت باهات موافقم
      توی این کار به چند چیز برای پیشرفت نیاز داری!

      اعتبار شخصی
      اعتبار اجتماعی
      شخصیت رهبری
      و سرمایه اولیه (چون نتورک در ابتدا چون توی تصاعد قرار نگرفتین انچنان سود بهتون نمیده)

      ووو البته هدف !!! آقا اگه هدف داری و میخوای به زندگی خوب برسی باید تلاش کنی و مثل اتومبیل فراری گاز بدی
      اما هدف دقیقاً نقش بنزین این ماشین رو داره – فراری بدون بنزین راه نمیره

      پس هدفاتون رو جدی بگیرید

      موفق و موید باشید

      پاسخ
  28. برادر من شما برو با همون دیدگاهت بیرون کار کن تا نتیجه بگیری.ما هم تو بیز کار میکنیم…یه روز مجبور میشی برگردی به بیز مطمئن باش

    پاسخ
    • سلام
      شخصاً یاد گرفتم که حواسم رو خوب جمع کنم تا هرگز از چاله در نیام و به چاه بیفتم!
      برای شما هم آرزوی موفقیت میکنم.
      شاد و سربلند باشید.

      پاسخ
    • تو رو خدا اینقد حرفای کلیشه ای که یادتون دادن و هی تکرار نکنین..هم شما برو خوشبخت شو بسه..مازراتی پورشه بخر برو داداش نوکرتم

      پاسخ
  29. سلام مهندس وقتتون بخیر . میشه لطف کنید جواب سوال منا به ایمیلم بفرستید . من تازه با این شرکت آشنا شدم . رفتم یه کلاس توجیهی برام گذاشتن . من شخصا بازاریاب هستم. فروشمم بالاس . در ابتدای کار گفتن شما باید حتما ۲۵۰هزارتومن خرید داشته باشی تا اموزش ببینی . بعدشم گفتن اول ۲۰۰ نفر از اشناهاتونا روبرگه اسم میاری ماتجزیه تحلیل میکنیم تا از این ۲۰۰ نفر ۴ تارا انتخاب کنیم . من ۲۰۰ نفر اشنا ندارم اخه چکار کنم ؟میگن هرماهم اجباره ۲۵۰ خریدداشته باشین. حتی درصد پورسانتشم با درصدی که توسایت زده فرق داره. نسل یک ۷درصد و نسلهای بعدی ۳.۵ درصد . در ضمن من بشون گفتم من به صورت عمده میخام خرید کنم بعد به شرکتها پخهش بفروشم قبول نکردن . من نیاز شدید به راهنماییتون دارم باید چکارکنم شکر

    پاسخ
    • سلام
      همانطور که در ایمیل هم عرض کرده بودم، اگر قصد عمده فروشی و کار کردن با سبکهایی مشابه رو دارید، نتورک مارکتینگ و روش توزیع مورد استفاده در اون، به هیچ مناسب شما نیست و بهتر به دنبال سایر روشهای توزیع کالا و کسب درآمد به واسطه اون باشید.
      مطلب نتورک مارکتینگ چیست در همین بلاگ همینطور کتاب نتورک مارکتینگ از نگاهی دیگر که نوشته خود بنده هست رو توصیه میکنم مطالعه بفرمایید.
      این کتاب رو میتونید به رایگان از همین بلاگ دانلود کنید.
      موفق و سربلند باشید.

      پاسخ
  30. سلام آقای مهندس زاده من امروز برای اولین بار از سایت شما بازدید کردم. بنده یکی از شغلهای قبلیم نتوورک بوده. نمیخوام نتوورک رو در ایران محکوم کنم اما با توجه به اطلاعاتی که دارم و سابقه کاریم در تجارت و بخصوص نتوورک اصلا دید خوبی ندارم. شما جمله زیبایی فرمودید
    به نظر من، با تلاشی که توی این شرکتها میکنید، میتونید توی بازار تیم فروش خیلی بهتری برای خودتون بسازید که سوددهی بالاتری هم براتون داشته باشه اما در نهایت این هنر شما و تمایلات شماست که مسیر کاریتون رو تعیین میکنه.
    خیلی زیبا بود آفرین
    دقیقا همینطوره و من موافقم
    موفق و پیروز باشید

    پاسخ
    • سلام سعید جان
      خوشحالم که سعادت میزبانی شما رو در بلاگم داشتم و از لطفی که بهم دارید، سپاسگذارم.
      براتون آرزوی شادکامی و سربلندی میکنم.

      پاسخ
  31. با سلام
    جناب مهندس زاده چطور میتونم اطلاعاتی در زمینه اصول و قوانین درست بازاریابی شبکه ای کسب کنم؟

    پاسخ
    • سلام
      تحقیق که این روزها با در دسترس بودن اینترنت، خیلی ساده تر شده. سرچ بزنید تا میتونید و البته اگر سئوالی داشتید که پاسخش رو نتونستید بیابید، با من در تماس باشید.
      در خدمتتون هستم
      شاد و سربلند باشید.

      پاسخ
  32. سلام جناب مهندس زاده . من میخواستم وارد این کار بشم ولی از شما راهنمایی میخوام. اگه میشه لطف کنین و راهنمایی های لازم رو بگین ممنون میشم .خودتونم میدونیدکه موضوع مهمیه .

    پاسخ
    • سلام
      چه راهنمایی میتونم بکنم بدون کوچکترین شناختی؟ اطلاعات کاملتر بدید تا بتونم در حد توان در خدمتتون باشم.
      شاد و سربلند باشید.

      پاسخ
  33. با سلام و درود
    به من پیشنهاد کار در یکی از این شرکت ها شده و من جلسه توجیهی رو هم شرکت کردم
    من یک مشکل خیلی بزرگ دارم, درآمد های بالای اعضای نسبتا جدید این شرکت هاست مثلا شخصی با یک یا دو سال کار به درآمد ۵ میلیون و بعضا بیشتر می رسه
    خیلی دوست دارم بدونم این درآمد درسته؟من به شخصه علاقه دارم درآمد حاصل از کارم رو با خیال راحت خرج کنم یعنی با وجدان راحت.ایراد هایی که از عملکرد این شرکت ها در ایران گرفتید تا حدودی من رو برای همکاری به شک انداخت…

    پاسخ
    • سلام
      وقتتون بخیر
      صنعت نتورک مارکتینگ واقعاً صنعتی بسیار پولساز هست و کسی نمیتونه این رو رد کنه پس رسیدن به درآمدهای بالا در دو سال اصلاً عجیب نیست
      اما ایراداتی که من وارد دونستم به پیکره ی این صنعت در ایران، واقعاً وجود دارند و نمیتونم بگم که اگر در موقعیت شما بودم، حتماً وارد این صنعت میشدم توی ایران! اما نمیتونم هم بگم که شما وارد نشید!

      به نظر من، با تلاشی که توی این شرکتها میکنید، میتونید توی بازار تیم فروش خیلی بهتری برای خودتون بسازید که سوددهی بالاتری هم براتون داشته باشه اما در نهایت این هنر شما و تمایلات شماست که مسیر کاریتون رو تعیین میکنه.
      در هر صورت امیدوارم هر تصمیمی که میگیرید، توش موفق و سربلند باشید.

      پاسخ
  34. سلام من میخواستم بدونم الان که تحریمابرداشته شده محدودیت کارباگوگل ادسنس و بقیه برداشته شده یانه بازم اگه بخوای باگوگل ادسنس کارکنی نیاز ب ادرس مجازی وایدی اختصاصی هس یانه لطفا اگه ممکنه سریع جواب بدین باسپاس

    پاسخ
    • سلام
      تحریمها برداشته شده؟! اطلاع نداشتم! تا جایی که من میدونم هنوز در مرحله توافقات هستند و تا لغو تحریم ها راه مونده هنوز!
      در هر صورت گوگل هنوز محدودیتهاش رو داره برای کار. البته نکته مهمتر از توافقات وتحریمها، میزان تسلط و آشنایی افراد با زبان انگلیسی هست. ادسنس اینطور نیست که هرکی توش اکانت ساخت سریع و راحت بتونه به درآمد برسه. سایتها باید استانداردهای حداقلی گوگل رو داشته باشند.
      موفق باشید.
      البته سعی کنید سئوالاتتون رو در جایی بپرسید که بین موضوعات ارتباطی وجود داشته باشه!

      پاسخ
  35. سلام همسرم به تازگی وارد حرفه بازاریابی وشرکت بیز شده میخواستم بدونم آیا زیان مالی ایی هم متوجه ما میشود یعنی اگه بخوایم در میانه راه انصراف بدیم آیا باید غرامتی پرداخت کنیم؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • سلام
      قوانین شرکتها رو از خودشون بپرسید اما در اصل خیر.
      و نکته مهمتر اینکه: شما میزان اطلاعاتتون از این صنعت چیزی در حد صفر و منفی هست. توصیه میکنم حالا که نگران این مورد هستید، در کنار همسرتون باشید و سطح اطلاعاتتون رو بالا ببرید تا بتونید تصمیمات حرفه ای تری بگیرید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  36. با سلام
    بهروز جان نزدیک به ۶ ساعته که بدون وقفه دارم وبلاگتو میخونم در قسمت های مختلف…
    از کفته های شما اینطور فهمیدم که به ساختار سازمانی یا طرح های درآمدزایی نتورک ایران اعتقاد نداشتید یا ندارید یا در کل جایی از کار شرکت هایی مثل بیز میلنگه که شما وارد سیستم شدید و بعد خارج شدین…
    میتونم ازت بپرسم ایراد کار کجا بوده که وارد سیستم شدید و بعد خارج شدین؟
    لطفا شفاف جواب سوالمو بده تا به خوبی متوجه بشم چون نظر شما میتونه تاثیر بسیاری برای ورود ن به این حرفه داشته باشه

    ممنون مهندس

    پاسخ
    • سلام
      باعث افتخارم هست که تا این حد مطالبم رو مورد بررسی قرار میدید.
      زمانی که من بیز رو کنار گذاشتم چند دلیل محکم داشتم که البته محدود به بیز هم نمیشد:
      ضعف مدیریت، اشتباهات تاکتیکی، آموزشهای الکی (اگر بگیم آموزش داشتن)، محصولات نامناسب، لیدرهای خودخواه و کم سواد (با فرض با سواد بودن چند نفر محدود)، بی برنامگی شرکت، طرح پاداش به شدت مضحک و موارد مختلف دیگه.

      پاسخ
      • آخ که ما بعضاً چی میکشیم از این اقلامی که شما نام بردید !!!

        واقعاً بعضی مسائل مثل مشکلات راهبری و و و و و همه و همه از لیدرهای ناآگاه و به قول شما خودخواه سرچشمه میگیره
        و در مورد پلن کاری رو هم انصافاً باید بگم که خوب و ساده س – گذشته رو کار ندارم اما الان واقعاً خوبه ( هرچند که هنوزم جای اصلاح داره)
        من بارها اعلام کردم که لیدر بالا سری رو خیلییییییی جدی بگیرید و بازهم میگم که نقش بسزایی داره
        یکی اومد نتورک رو تعریف کنه :
        یه قلب بالا کشید ❤️
        ۴ تا قلب زیرش ❤️ – ❤️ -❤️ -❤️

        گفت با مجموعت باید این شکلی باشی – اگه هستی بسم الله – اگه نیستی بدون که موفق نمیشی
        اکبر عبدی توی فیلم رسوایی یه جمله ای گفت که عاشقشم و باید با طلا نوشتش !
        ❤️
        ❤️ ❤️
        ❤️ ❤️ ❤️ ❤️
        ❤️❤️ ❤️❤️ ❤️❤️ ❤️❤️

        ” اسلام به ذات خود ندارد عیبی ، هر عیب که هست از مسلمانی ماست ”
        این جمله دقیقاً روی نتورکم صدق میکنه
        ” نتورک به ذات خود ندارد عیبی ، هر عیب که هست از لیدربالاسری ماست 🙂 ”

        امیدوارم همیشه موفق و موید باشی مهندس عزیز

        پاسخ
      • Biz
        هم خودم تجربه خرید اجباری تحت فشار از سر گروههای بالایی که به صورت یک زنجیره به هم وصل هستن را داشته ام و هم پسرم بدون توجه به تجربه من وارد شد و الان چند ماه است خرید ۳۰۰۰۰۰ میزنه تعدادی جنس با قیمتهای ناعادلانه و بسیار بالاتر از ارزش را میاره و تحمیل میکنه به خانواده

        متاسفانه این شرکت و یا شرکتهایی مثل این از انرژی و پتانسیل جوانان و رویاپردازیشون برای کسب درامد بالا سو استفاده میکنه
        بعد از مدتی هنوز سر شاخه های اصلی سوشون همچنان برقراره وانرژی و پول جوانان بر باد رفته.
        به این صورت که هر جوان سه نفر یا بیشتر را از طریق کلاسههای فشاری که برای اعضا میذارن وارد میکنه و خودش که بعد از مدتی نا امید میشه از قبل جایگزین گذاشته..
        پسرم هربار اجناسی میاره مثل حبوبات که قیمتش با خرید فله ای حبوبات با کیفیت پاک شده سه تا چهار هزار تومان بیشتره.برای ۱۰۰ گرم کمتر.. قیمت تن بی کیفیت ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ بیشتر و.. همه اجناسی که من مقایسه کردم ولی به سبب سیستم شرکت در مغز شویی هرمی داره با ۳۰۰۰۰ برگشت در کارتش چنان احساس شعف میکنه که اصلا متوجه ۳۰۰۰۰۰ خرید بالای قیمت عرف بازار و هزینه های رفت و آمد و شارژ های موبایل و زمان نابود شده اش نیست

        جهالت از ماست که هر کسی میتونه ازمون سواری بکشه وگرنه در همه جای دنیا شالاتان وجود داره

        پاسخ
        • سلام
          وقتتون بخیر
          ممنون از اشتراک تجربتون.
          اما واقعاً نکته مهم همینجاست که اگر محصولات شرکتها محصولاتی با کیفیت باشن و قابل استفاده، کسی ناراحت نمیشه از خریدشون با یه تخفیف ولی مشکل اینجاست که این محصولات اغلب بسیار بی کیفیت هستند و با قیمتهایی غیر رقابتی صرفاً برای پوشش دادن به فعالیتهای هرمی شرکتهای به اصطلاح قانونی ایرانی استفاده میشن… .
          وگرنه نتورک حتی یه راه ایده آل برای خرید محصولات مورد نیاز خانواده هست بدون نیاز به هیچ فعالیت خاصی و صرفاً برای تامین مایحتاج زندگی… .
          شاد و سربلند باشید.

          پاسخ
  37. سلام
    به نطرتون بازاریابی شبکه ای بدون زیرمجموعه گیری چقدر درامد داره ؟

    پاسخ
    • سلام
      من باشم هرگز چنین کاری نمیکنم اما منظورتون رو از چقدر هم متوجه نمیشم!
      قوانین درست و حسابی اجازه فروش به سبک فروشی که ما میشناسیم رو ازمون میگیرن در نتیجه نمیتونیم محصولات شرکتها رو به اون شکل بفروشیم و در نهایت سود خوب کردن از فروش صرف، غیر ممکن به نظر میاد!

      پاسخ
    • سلام مهدی جان

      دوست عزیزم بازاریابی شبکه ای همونطور که از اسمش مشخصه باید با مجموعه گیری در ارتباط باشه
      یعنی شما باید روابط اجتماعی خوبی داشته باشی
      اگه فقط به صرف اینکه از شرکت بخری و بفروشی بخوای کار بکنی که نمیتونی اسمت رو بذاری نتورکر!
      اون وقت میشی بازاریاب ساده
      اما نتورکر وقتی معنا پیدا میکنه که شما بخوای مجموعه سازی کنی

      موفق باشی

      پاسخ
  38. سلام این لینک مجوزی که گذاشتین داخل مجوز نوشته در تاریخ ۹۰/۰۶/۲۹ اجازه داده شده به آقای عطاران در صورتی که تاریخ صدور مجوز این شرکت تاریخ ۹۲/۰۹/۰۱ ثبت شده است!!
    http://networkmarketing.iranianasnaf.ir/Forms/ActiveCorporateLists.aspx#1
    در ضمن در متن مجوز نیز نوشته اعتبار مجوز از تاریخ صدور به مدت دو سال می باشد!!
    در پایان هم این نکته که نوشته های BIZ روی مجوزکاملا نمایان است که بر روی اصل این مجوز نمیباشد و بعدا اضافه شده!

    پاسخ
    • سلام
      با قرمز و بزرگ نوشته شده که من نه با این شرکت نه با هیچ شرکت دیگه ای همکاری ندارم!!!

      پاسخ
  39. با سلام، لااقل لینک دانلود رو نگه میداشتین ببینیم چیه راجع به شرکت اطلاعات بدست بیاریم
    یا خدایی نکرده بعد قطع همکاریتون با شرکت، دیدگاهتون هم بهش تغییر کرده و فورا لینک حذف شده!؟!؟

    پاسخ
    • سلام
      کدوم لینک دانلود؟ اگر منظورتون کلیپ معرفی هست که توی یوتیوب میتونید ببینیدش و اگر منظور دیگری دارید، لطفاً دقیقتر بفرمایید تا بتونم در خدمتتون باشم.

      پاسخ
  40. سلام. شما که میگین عضو هیج شرکتی نیستم چطور تو لخش راهنمای ثبت نام بیز کد معرفی خاصی رو مشخص میکنید؟

    پاسخ
    • ممنون از جسن توجه شما
      تاریخ ایجاد این پست ۱۱ فروردین ۹۱ هست و تاریخی که اعلام کردم هیچ همکاری ندارم و هیچ شرکتی مورد تأییدم نیست، ۳۱ تیرماه 🙂
      به همین دلیل ساده! اطلاعات ادیت نشده فقط اعلام کردم که همکاری ندارم.
      موفق باشید.

      پاسخ
  41. سلام
    متعجبم نشناخته اینقدر محکم نظر میدید!
    نظرتون محترم ولی درست بودنش رو نمیدونم چی بگم 🙂 همینقدر که اگر سخت کار کردن بلد نبودم، این همه نتورکرها تو این بلاگ کامنت نمیذاشتن تا منافع خودشون رو حفظ کنن. منافعی که با روشن شدن یه سری نکات ساده به خطر میفته!
    شما سخت کار کنید و من به قول شما از خاک خوری دوری میکنم.
    اما برای شما هم آرزوی موفقیت در مسیر صحیح دارم.

    پاسخ
    • سلام آقای مهندس

      شما عزیزی – همین که مدیر سایت اینقدر متانت به خرج میده و بی طرفانه نظرش رو اعلام میکنه خودش کلی ارزش داره

      هرجا که هستید موفق باشید

      پاسخ
  42. سلام .
    به نظر من شما یه انسان کم طاقت و ترسو هستید که میخواستید تو دو ماه ۲۰ میلیون پول بگیرید . هر کاری خاک خوری داره مهندس .

    پاسخ
  43. سلام آقای مهندس زاده
    با توجه به کامنت هایی که خوندم متوجه این شدم که روش شما در نتورک متفاوت از روش های نتورک ایران است برای همین میخاستم بدونم امکانش هست که فایل های آموزشی مربوط به خودتون رو به من میل کنید؟

    پاسخ

دیدگاه شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

اگر کسی به دیدگاه من پاسخ داد، از طریق ایمیل به من اطلاع دهید!