موسسه خیریه بهنام دهش پور؛ کمک به بیماران سرطانی

تبلیغات اینترنتی رایگان

تبلیغات اینترنتی رایگاندر پروسه جذب مشتریان احتمالی، تبلیغات عنصری است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد و می توان گفت پایه اصلی فعالیتها در جذب مخاطبان خدمات یا محصولات یک بیزینس، همین تبلیغات است. در کسب و کارهای اینترنتی نیز اصل همین است اما با یک تفاوت شگرف: می توان در کسب و کارهای اینترنتی هزینه تبلیغات را تا صفر کاهش داد. در این مقاله درباره یکی از شیوه های تبلیغات اینترنتی صحبت خواهیم کرد که ۱۰۰% رایگان است. این مورد شاید یکی از محبوب ترین اما در عین حال ناشناخته ترین روشهای تبلیغات اینترنتی باشد.

 

تبلیغ رایگان در اینترنت

 

بدون شک اینکه برای تبلیغات هیچ هزینه ای نپردازیم، مطلوب تمام صاحبان کسب و کارهای اینترنتی است اما سئوال اینجاست که آیا هر نوع تبلیغ رایگان در اینترنت ارزش وقت گذاشتن دارد؟ هدف از تبلیغات اینترنتی چیزی جز جذب بازدید کنندگان واقعی به سایت و افزایش بازدیدها و در نهایت حصول سود نیست پس می توان اینگونه گفت که تبلیغ اینترنتی موفق و مناسب تبلیغی است که بتواند بازدید کنندگان را به ورود به سایت شما ترغیب نماید.

لفظ تبلیغات رایگان، یکی از پرکاربردترین کلمات در سایتهای گوناگون است که همگی خود را بهترین گزینه برای استراتژیهای تبلیغاتی وبمستر می دانند اما آیا واقعاً همه آنها به اندازه ادعاهایشان مفید هستند و آیا ارسال آگهی در این سایتها ارزش دارد؟ سایتهای تبلیغاتی بسیاری در وب فارسی متولد شده اند که همگی مدعی افزایش بازدید سایت یا وبلاگ شما هستند و باشعارهایی مثل آگهی ۷ستاره رایگان، هر وبمستری را برای ثبت آگهی در دایرکتوریهای خود اغوا می نمایند. در ادامه با انواع سایتهای تبلیغاتی و کلاً روش تبلیغات اینترنتی رایگان از طریق درج آگهی در سایتهای تبلیغاتی بیشتر آشنا می شویم.

 

سایتهای آگهی رایگان

 

سایت آگهی رایگان یکی از ایده های محبوب عزیزانی است که قصد کسب درآمد از طریق اینترنت را دارند. برای اثبات این ادعا بد نیست نگاهی به تعداد سایتهای تبلیغات رایگان بیاندازید. تمام زحمتش هم جستجوی عبارتهایی مثل “تبلیغات اینترنتی، تبلیغات اینترنتی رایگان و …” است سپس به تعداد این نتایج دقت کنید. به یاد دارم که یکبار ۱۰ صفحه از این نتایج را چک کردم. چیزی که می دیدم خیلی جالب بود. سایتهایی که از صفحه سوم گوگل به بعد قرار داشتند، تقریباً همگی دارای یک استراتژی مشابه بودند: آگهی رایگان ۷ ستاره! و وقتی به آگهی های این سایتها دقت میکردیم مواردی جالب به چشم می خوردند: آگهی های مشابه، ارسال کننده اکثر این آگهی ها یک نفر بود، تعداد بازدید از آگهی به ندرت به ۱۰۰ یا ۲۰۰ می رسید و … . اینها مواردی هستند که نوپا بودن یک سایت تبلیغاتی را محرز می کنند و البته تا حدودی می توان به رنک بالای الکسا هم اشاره کرد (به دلیل کم طرفدار بودن الکسا در ایران، زیاد روی این قضیه نمیتوان مانور داد). با این شرایط انتخاب سایتهای تبلیغات اینترنتی رایگان مناسب قدری دشوار می شود.

 

مجموع جملات بالا این مفهوم را می رساند که توجه به سایتهای آگهی رایگان امری است اجتناب ناپذیر و مفید اما با شرایطی خاص و تحت هر شرایطی. از شما دعوت میکنم تا مقاله بعدی را برای آشنایی با برترین سایتهای درج آگهی رایگان اینترنتی مطالعه نمایید.

۴ دیدگاه

  1. سلام

    ممنون از سایت شما

    یک سوال داشتم به نظر شما تبلیغات کلیکی آسیبی به وب سایت وارد نمیکنه ؟ از لحاظ سئو مشکلی نداره این تبلیغات ؟ 

    پاسخ
    • سلام
      بستگی داره به شرایط
      سایتی که دادید اصلاً باز نمیشه و نمیشه فهمید چطور سایتی هست ولی به طور کلی تبلیغات کلیکی ضرری برای سایت ندارند مگه اینکه تبلیغاتتون توی سایتهای زرد و بی کیفیت بخواد نمایش داده بشه!
      شاد و سربلند باشید.

      پاسخ
  2. سلام خسته نباشید من پنچاه سال کارم بافت تابلو فرش دست بافت نفیس تبریز وتبدیل عکس شخصی به تابلو فرش باکیفیت عالی بوده وهم اموزش بافت وتهیه وتوضیح همه مدل نقشه وتمام وسایل کل وخرید وفروش وکل تجربه در این شغل دارم
    دراینترنت همکارواستاد تبلیغات بازاریابی می خواهم

    پاسخ
    • خوشبختانه از طریق ایمیل هم تماس گرفته بودید و عرض کرده بودم که در حال حاضر به هیچ وجه نمیتونم پروژه جدید قبول کنم.
      شاد و سربلند باشید.

      پاسخ

دیدگاه شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

اگر کسی به دیدگاه من پاسخ داد، از طریق ایمیل به من اطلاع دهید!