موسسه خیریه بهنام دهش پور؛ کمک به بیماران سرطانی

تبلیغات آفلاین و ورتال ها در بازاریابی آنلاین

تبلیغات آفلاینمطالب مطبوعاتی، بازاریابی رابطه ای و تبلیغ آفلاین

دنیای آفلاین بدون دنیای آنلاین وجود ندارد، همچنین دنیای آنلاین هم بدون دنیای آفلاین وجود ندارد. اگرچه تمام برنامه های موجود در ۸۴edu.net آنلاین هستند، مطمئنا می توانید از بازاریابی آفلاین در اتصال با شیوه های آنلاین خود استفاده کنید. باید اقدامات آفلاین و آنلاین خود را به طرز مؤثری ترکیب کنید. برای مثال می توانید مطالب مطبوعاتی و نیازمندی های خود را با ایمیل به روزنامه ارسال کنید که بعدا چاپ خواهد شد. آگهی ها و تبلیغ های چاپ شده میتوانند مردم را مستقیم به سایت شما هدایت کنند. بازاریاب های موفق از هر دو روش استفاده می کنند.

می توانید از ایجاد روابط مؤثر در دنیای آنلاین و دنیای آفلاین استفاده کنید. ایجاد رابطه و «هیجان مسری» در هر دو دنیای آنلاین و آفلاین اتفاق می افتد. می توانید در دنیای آنلاین با افراد آشنا شوید و سپس این رابطه را در دنیای آفلاین هم ادامه دهید. می توانید با مردمی که در دنیای آفلاین ملاقات کرده و میشناسید در دنیای آنلاین ارتباط برقرار کنید. اصل مطلب این است که اعتماد شخص را متقاعد به خرید یا پیوستن به گروه شما می کند. و اعتماد با رابطه به دست می آید. این اصول همیشه در دنیای آفلاین درست بودند و در دنیای آنلاین هم صادق هستند. این رابطه وقتی شروع می شود که اول مردم تبلیغ شما را می بینند و با هر چیزی که دنبال آن می آید شروع به قضاوت درباره شما می کنند. یک تبلیغ چیزی به فروش نمیرساند بلکه یک رابطه را شروع می کند. رابطه ای که به وجود می آید، اگر بر پایه اعتماد باشد فروش می کند.

از ورتال ها استفاده کنید

درباره ورتال(vortals) چیزی شنیدید؟ ورتال، پرتال تک موضوعی است که … اما پرتال چیست؟! آیا این پرتال ها همان موتور های جستجو نبودند که اکنون برخی امکانات از جمله امکان شخصی سازی به خود اضافه کرده اند؟ تنها چیزی که درباره اینترنت دائمی است این است که دائما تغییر می کند! درباره ورتال ها به زودی پستی ارسال خواهم کرد.

باید دائما به دنبال پرتال های مخصوص(vortals) جدید که مربوط به موضوع مورد نظر شماست بگردید و مطمئن شوید که نام سایت شما در لیست آن قرار میگیرد. با جستجو کلمات مربوط به محصول یا کالا خود در موتور های جستجو به دنبال این vortals باشید. وقتی آنها را پیدا کردید قوانین ارسال مطلب را مطالعه کنید و لینک خود را به آن ارسال کنید.

 

یک اصل این است که باید همیشه از هر تکنیک جدید در اینترنت مطلع باشید و جزو اولین کسانی باشید که از این تکنیک ها استفاده می کنند. همیشه باید مطلع و منطبق با تغییرات باشید تا بازاریاب موفقی باشید.

۴ دیدگاه

  1. سلام
    پس باید فقط در دایرکتوریهایی که مربوط به فروشگاه اینترنتی است فروشگاهم را ثبت کنم؟ البته من در دایرکتوری وبلاگها هم فروشگاهمو ثبت کردم
    فرومها هم ورتال حساب میشن؟ مثلا شاپ کیپر ورتاله؟
    در ورتالها چه عملیاتی میشه انجام داد؟ غیر از ثبت فروشگاه
    متشکرم

    پاسخ
    • شما در تمام جاهایی که کیفیت دارن سایت رو ثبت کنید بدون محدودیت و ورتال ها یا پرتال های اختصاصی یک جور باید در این مورد هستند.
      فروم ها فروم هستند!
      ورتال ها تعریفشون مشخصه: پرتال های اختصاصی… یعنی وبگاههایی که روی یک زمینه خاص به نوعی منبع هستند و اطلاعات رو در همون زمینه خاص منتشر میکنند. اینکه چه کارهایی میشه توشون کرد رو مدیر ورتال با امکاناتی که به کاربراش میده، تعیین میکنه.
      موفق باشید

      پاسخ
  2. سلام
    من درست متوجه نشدم. مثلا در مورد من که فروشگاه اینترنتی دارم باید بدنبال چه ورتالی باشم؟
    میشه یکم بیشتر توضیح بدین
    متشکرم

    پاسخ
    • در مورد شما نمونه ای مثل bazarkade.ir که به تازگی راه اندازی شده، یه ورتال هست. یک پورتال برای صرفاً معرفی فروشگاهها.
      ورتال یک پرتال تک موضوعی است و پورتال هم یک وبگاه جامع است که اطلاعات متنوع را منتشر میکند.

      پاسخ

دیدگاه شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

اگر کسی به دیدگاه من پاسخ داد، از طریق ایمیل به من اطلاع دهید!